Julafton - bilder

Nu har det gått en massa dagar sen julafton och jag har inte visat några bilder utöver de som togs på förmiddagen :-) orkar inte lägga upp många men ni som har tillgång till det kan ju kika på Facebook där jag på julaftonskvällen la upp en massa bilder :-)



:-)


Elmer äter SILL, ja. Hua *rysa* Han åt allt...


Elmer och kusin Belle hos pappa/morbror


Bellarna. Bellenbus och Bellemus <3


Söta Belle, snart 8 månader.


Kusin Jonathan, bellen och faster (Jonathans mamma).


Tomten kom med ;-)


Mina överlyckliga barn med tomten :-D


Bellen kollar in en av sina julklappar


Alvin öppnar paket :-)


De fick ofantliga mänger som vanligt och jag har inte ens bild på allt. Massor av leksaker och kläder. Sakerna åkte med hem till deras pappa och kläderna följde med hit hem :-)


Kommentarer
Postat av: Bodil

Fina bilder, som vanligt! :D Måste dock säga att tomtemasken var den fulaste jag har sett... Jag är impad över att dina grabbar vågade sitta i knät på den tomten! ;)

2010-12-28 @ 18:32:48
URL: http://aghamora.blogg.se/
Postat av: Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

ser super mysigt ut!!! god fortsättning!!!

2010-12-28 @ 20:04:25
URL: http://www.virrisbyvirris.se
Postat av: Fia

Haha coolt att Elmer åt sillen :)) God fortsättning!

2010-12-29 @ 08:42:15
Postat av: Martina

Hannah åt sill förra året (1,5 år gammal) men i år rynkade hon bara på näsan haha

2010-12-29 @ 15:20:22
URL: http://ytterligare.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback