Viktigt om Willvin - LÄS!

Jag hoppas att alla sett det jag skrev häromdagen? Att om man köper en av Willvins fantastiska väskor får man vara med i utlottningen av världens coolaste barnvagn, RODDLER! Vagnen är värd 27.000!!!

Startdatumet för tävlingen var den 25 augusti men SJÄLVKLART får ni som redan handlat en väska med min speciella kod också vara med, fast ni handlade före 25/8 :-) Så ni som köpt väska genom mig med koden (och enbart ni) kan höra av er till mig igen.

Vidare så kan jag berätta att Willvin släppt sin nya HEMSIDA! I samband med detta kommer alla kunder att få FRI FRAKT!

Därför kommer ni som beställer genom mig, med min kod från och med nu att få en ännu finare överraskningspresent istället! Kan det bli bättre?

Du köper världens bästa väska, får fri frakt, en fin extra present och får dessutom chansen att vinna en vagn som är värd 27.000 kronor :-)

All anledning att maila mig och be om min kod alltså: [email protected] eller [email protected]

Visar snygga vagnen och tävlingsreglerna igen:


Kommentarer
Postat av: V

Snygg vagn! Synd bara att vinstskatten är så hög så att jag inte vet om jag tycker det är värt det. Funderar ändå på att köpa en Willvin, tycker de verkar både snygga och praktiska

2010-08-27 @ 17:53:35
Postat av: C

Beckah, kolla din mail!

2010-08-27 @ 18:18:48


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback