Vardagsbabbel och en knöl bakom örat.

Victor har åkt iväg och ska varav borta hela helgen, Balle och Belle sover och jag tänkte stänga av datorn och titta på TV istället. Kanske lite popcorn? Hmm...tål att tänkas på. Om jag orkar poppa.

Elmer har en svullen lymfkörtel. Eller, alla hans körtlar är ganska stora så att de känns mycket tydligt både bakom öronen, i nacken och så där men nu har han en körtel bakom örat som är typ dubbelt så stor som resten :-/ antagligen är det väl "ingenting" och det är säkerligen inget akut i vilket fall men det känns jobbigt att vänta ända till 25 augusti och läkarbesöket som är inplanerat då. Speciellt med tanke på att de såg körtlar i magen på ultraljudet när han var inlagd som de inte visste om de var svullna eller inte...!

Jaja, nu har jag skrivit ner det här iallfall, jag vill ha allt nedskrivet så jag håller reda. Han är inte sjuk, han äter bra, sover normalt och är glad emellanåt (men på senaste tiden mest sur och gnällig tycker jag). Han är okej i magen och bajsar mest bara på pottan igen (gött!).

Nä nu hoppar jag vidare till TV:n istället :-) Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling.

Börjar närma mig finalplats och vinner jag pris delar jag på vinsten



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Alexandra

Tack snälla för väldigt bra information och för att du kontaktade mig!! Jag ska läsa lite på din hemsida så kontaktar jag dig sen igen!! KRam

2010-08-06 @ 08:24:24
URL: http://whattowear.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback