En tur till Göteborg

Sent igår eftermiddag frågade syrran om jag ville hänga med till Göteborg och jag hakade ju självklart på eftersom ingen av mina killar skulle vara hemma :-)

Riktigt skoj till en början hehehe. Rolig bussresa in till stan och sen gick vi på något ställe som heter Incontro. Typ 40+ där eller något :-P nä men vi kände oss iaf väldigt unga. Sen traskade vi vidare till ett lite yngre ställe. Typ salsamusik eller något och stället heter Tranquilo.

Vi kom dit vid midnatt och jag beställde en isvatten och sen var det vatten jag drack resten av kvällen. Dansade en stund men sen gick halva sälskapet vidare till ett annat ställe och jag var dödens trött och satte mig och kämpade med att hålla mig vaken. Funkade SÅDÄR hahaha pinsamt. Men till slut blev klockan ÄNTLIGEN så mycket att vi kunde gå till bussen som gick halv 3 typ. Synd vara att en halv miljard andra också skulle med samma buss så vi var massor av folk som inte fick sittplats. Fan vilken jobbig och plågsam resa. Den skall sent glömmas!!! Jag hade jordens huvudvärk, var trött så in i helvete, törstig och bara usch vad jag längtade hem.

Kom hem vid 4-tiden, drack en massa vatten, åt, tog en alvedon och gick och la mig och sov länge. Trots detta har jag mått risigt idag. Jag måste ha blivit gammal!

Fick hem småkillarna vid lunchtid och så har de varit hemma hela dagen till kvällen då M kom hit och hämtade dem igen så nu är jag barnledig återigen. Skulle ägna tiden åt att plugga och städa men har fortfarande inte fått tummen ur ;-) nåja, jag får väl ta tag i pluggandet lite och sen städa i morgon bitti.

Ville bara skriva en liten uppdatering så ni inte tror att jag villade bort mig i Götet ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det var roligt att du var ute och roade dig. Trött i dag? oron för Elmers sjukdom och de senaste bakslagen sliter naturligtvis på dig.

Du behöver roa dig ibland.

2010-08-29 @ 14:53:46
Postat av: Olaingeborg

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-11-08 @ 05:07:44
URL: http://olaingeborg.blogspoo.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback