Planer för dagen

Alvin har varit hos tandläkaren och tittat i munnen :-) allt ser bra ut såklart och så fick han en tandborste. Ellebellen är på dagis :-) jag lämnade honom lagom till frukost och är på väg nu och ska hämta honom. Första gången han blivit lämnad men jag tror nog det gått jättebra.

Om en stund kommer barnens farmor och hämtar dem och ska ha dem tills M slutat jobbet då han tar över och har dem till imorgon.

Jag då? Jo om en timme ungefär åker jag till Drottning Silvias barnsjukhus och hälsar på våra kämpande tjejer där <3 Ska lämna över en present som jag ska visa här sen. Åker buss dit men min söta syster K är snäll och hämtar mig när jag ringer sen så jag slipper tänka på tider för det kändes inte alls bra sist att gå mitt i allt när det trasslade med Hailey-hjärtat.

Ha en fin dag allesammans <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Beckah - har sett dig på (list-allmänna) (nej, du har nog inte sett mig, jag är inte alls särskilt aktiv där!) och nu såg jag dig på bloggportalen också så jag tänkte att jag måste säga hej! Har inte spanat så mycket på bloggen, skriver du något om att ha högintelligenta barn? Skall kolla längre fram! Ha det så bra

2010-08-13 @ 20:44:21
URL: http://ansgarssyskon.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback