Om kvällen kommer oron

Känslan är väldigt konstig när man kliver upp på morgonen med vakna barn och livet går vidare som vanligt. Det finns inte tid riktigt för oro på dagtid.

Igår hade vi kalas för Victor (inlägg med text och bilder kommer) idag ska jag röja lite hemma. Imorgon ska Elmer iväg till dagis som vanligt och jag har skola. Full fokus på vanliga livet. Samtidigt finns LCH med i bakgrunden hela tiden och om kvällen när barnen sover så tar tankarna och oron över.

Nu känns allt som vanligt. Elmer är pigg och glad och påklädd. Inte en enda prick synlig. Just idag har han heller inga utöver dem på höften. Det är lite det här jag inte vill ska hända på onsdag. Om man nu ändå ska vara prickig får han gärna ha en av de sämre dagarna på onsdag, inte en av de bra dagarna. Låter så skruvat men jag tror ni fattar vad jag menar.

De kanske rent av försvinner helt de närmsta dagarna? Imorgon har han haft dem i precis 3 veckor.

Nej nu ska jag ta och göra lite nytta - ta disken :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta med dina foton och visa läkaren? Håller tummarna att det går bra för Elmer på onsdag!

2010-08-22 @ 11:00:29
URL: http://mousy.blogg.se/
Postat av: Jema

Jag håller verkligen tummarna för att prickarna är kvar och värre än vanligt på onsdag!!!

Jag vet exakt vad du menar och jag vet också att sånt där verkar alltid se bättre ut när man ska till läkaren. S har sitt ena öga som vi måste hålla koll på och det är alltid värre när vi inte är där :)

Kram!

2010-08-22 @ 16:36:00
URL: http://jemaochlivet.blogg.se/
Postat av: Lillan

Hur går det för din mamma..?

2010-08-22 @ 21:20:06
Postat av: Frida

Hej, undrar om du får mycket stöd från barnens pappa ang Elmers sjukdomar, eller om du känner dig ensam om oron? Kan du ringa honom och prata om det och få lite lugn där? Jättefin blogg! Kram

2010-08-22 @ 22:50:31
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Jema; skönt med någon som verkligen förstår :-) <3



Lillan; jag vet inte



Frida; jag berättar ALLt som händer med Elmer för honom och han har sagt att han vill veta allt men han är inte den som går och oroar sig i förväg precis. Han säger inte mycket alls så nej det är väl inget direkt stöd i oron, däremot vet jag att han skulle finnas där till 100% om Elmer blir sjuk på riktigt av sin LCH eller vad man ska säga.

2010-08-22 @ 23:13:54
URL: http://beckahbitch.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback