GeKås-shopping 1 augusti

Eftersom ni bad så gulligt så får jag lägga upp det här inlägget ;-)

Läste i Johannas blogg igår att hon skulle iväg till GeKås idag
så jag blev lite sugen och hon erbjöd mig att hänga på :-) yey! Vi hinner knappt umgås nu för tiden när hon börjat jobba igen så det var kul att ses lite <3

Vi stack dit på eftermiddagen i hopp om att en massa folk skulle ha gett sig iväg hemmåt då. När vi kom dit var det KNÖKFULLT! Vi fick ställa oss allra längst bort med bilen och det var folk överallt, folk som gick, folk som käkade på alla matställen utanför osv. Men som tur var så var det som vi trott - folk var på väg hem för när vi kom in så var där inte alls speciellt mycket folk. Man kunde utan problem strosa omkring och plocka bland hyllorna :-)

Jag köpte mest kläder till Victor men det kan jag såklart inte visa upp eftersom det är födelsedagspresenter ;-) och därefter var det nog jag själv som fick mest grejer :-P hehe men jag var ju tvungen att köpa en massa inför skolstarten :-)

Himla nöjd med dagens shopping! Tack för idag Johanna (tips till er andra: kika in hos Johanna för fler bilder på saker som finns att köpa på GeKås NU)

Här kommer bilder och priser på det mesta som köptes:


Grytvantar i silikon
2 st 12:95 kr/st, WC-rent 8:95 kr, Majskrokar 26:95 kr, Kökssvampar 4:95 kr, Sax 19:95 kr, Paraply med texten "I <3 Ullared" :-D 19:95 kr (tror jag, kvittot är lite konstigt), Skogaholms 11:95 kr, Termoskanna 129 kr, Tvättlappar 20:95 kr, Tandkräm kr, 2 st Tom & Jerry 10:95 kr/st, Nappflaska MaM Drink Easy 49:95 kr, 2 st Spar tvättmedel 8:95 kr/st, Axe duschtvål till Victor 17:95 kr, Hopprep 19:95 kr, Balsam 29:95 kr, Plåster 6:95 kr, 3 st 2-pack tandborstar 14:95 kr/2-pack, 2 st Tonfisk 6:95 kr/st, Diskborste 3:95 kr, Toaborste 7:95 kr.



Igglepiggle
(födelsedagspresent till Elmer) 69:95 kr, 5-pack kollegieblock till mig 29:95 kr, 5-pack mappar i olika färger till mig 19:95 kr, badlakan 100x150 cm 59:95 kr, Blommig skolkalender till mig  19:95 kr (tror jag, kvittot är lite konstigt), Kulspetspennor 18:95 kr, Överstrykningspennor 19:95 kr, Stiftpenna+stift 19:95 kr, Extra stift 9:95 kr, 2-pack sudd 4:95 kr, Post-it-lappar 3:95 kr, Liten skolkalender till Victor 14:95 kr, Varsina pennfodral till mig och Victor 9:95 kr/st



Kjol
till mig 129 kr, 2 st BH:ar 49:95 kr/st, 2 st linnebodies till Elmer strl 86 -24:95 kr/st, 2-pack kalsonger till Elmer strl 86/92 - 39:95 kr, 2-pack kalsonger till Alvin i strl 98/104 - 39:95 kr, 7-pack strumpor till Alvin strl 25/27 - 49:95kr, 3-pack trosor 39:95 kr, En vanlig vit T-shirt till mig i herrstorlek L (går omkring i sådana hemma på kvällarna :-) hehe) 19:95 kr, Mjukisjeans till Elmer strl 86 - 59:95 kr.



Vinterjacka
till mig strl M 349 kr


Kommentarer
Postat av: Carola m 8

Tack:) Nu kan jag gå och lägga mig;)

Vad mkt fint och bra du hittat. Jag skulle bra gärna åka dit bara för att "alla" varit där, men min man tittar på mig med panik i blicken bara jag råkar säga att det ser fint ut där;) Han hatar att shoppa. Tråk. Ha det bra!

2010-08-02 @ 01:09:35
URL: http://wetterholm.bloggplatsen.se/
Postat av: Therese ISAKS mamma

oj..ca 70 kr för Iggle piggle.. Min bror köpte en likadan för 645 kr till Isak.. och det var på det billiga stället..

2010-08-02 @ 06:52:46
URL: http://ww.kanintelevautan.blogspot.com
Postat av: Linda W

Tack! lite tips igen. I höstas var det svärmor/svägerska som skulle till Ullared och då kunde jag önska ett par brallor som du hade köpt till Alvin. Imorgon ska jag dit :) Jag ska också köpa grejer till skolstarten. hoppas jag hittar kläder till mig. Hade varit nice med vinterkläder till barnen men vi får se om jag får tag på rätt grejer. Annars kan man kanske ta en sväng senare i höst ;) Skor kan man ju köpa lite billigare på Skoboo dessutom :)

2010-08-02 @ 10:48:07
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/
Postat av: Tania

Jag är sååååååååååååååååååå avundsjuk.



Jag vill OCKSÅ till Ullared och gärna nyss!!!!



morr morr snyft snörvel

2010-08-02 @ 11:55:16
URL: http://takenine.blogg.se/
Postat av: Trollis

TACK.

Skitsnygga trosor. Åh, vill så gärna åka dit me'.



Kraaam.

2010-08-02 @ 22:26:15
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Carin i Umeå

Hahaha, men åh vad gullig Iggepiggle är! 'och hans filt', för mig som inte har barn är det där sjukt gulligt och otippat :D Han kommer bli så glad!

2010-08-03 @ 12:20:29
URL: http://carinslillalada.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback