En jävla bugg??!!!!

När man går in på min sida kommer en popup som ber om användarnamn+lösen fast det står att det inte hör till min blogg utan någon annan blogg??! Vad fan är detta???!!!! Har mailat blogg.se och skällt. Förjävla jobbigt!

***

Uppdatering:

TACK KATJA! pga din kommentar så fattade jag felet! jag hade bilden till Lovas spargris i menyn och den var direktlänkad från A-M's blogg! Nu har jag tagit bort bilden så nu ska det funka :-)

Får få tag i bilden och ladda upp den istället för att direktlänka (nej jag kunde inte spara den från min sida nu för det var bara ett kryss).

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju A-Ms blogg. Förmodligen har du någon bild etc därifrån som måste ha lösen för att kunna visas.

2010-08-30 @ 21:47:38
Postat av: Camilla

Ja det är rutan för bambinidolce.blogg.se som kommer upp.. skumt!!

2010-08-30 @ 21:48:22
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: qat

ja jag har stått som ett frågetecken hela dagen till varför jag måste ange lösen till bambinidolce's blogg när jag vill läsa din... :/

2010-08-30 @ 21:48:56
URL: http://ienannandelavlivet.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

”bambinidolce.blogg.se/”



det är den adressen jag får upp att jag ska ange lösen till.. störit

2010-08-30 @ 21:51:46
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Katja

Precis så hände mig nyss, min kusins bloggnamn stod där i rutan, hon har satt lösen på min blogg och hade tydligen nån bild till min design på sin sida. Så antingen är det så för ddg med, då får du ta den bilden till din egen sida. Jag som fattar noll vad gäller stilmallar osv. fick återgå till blogg. se egna.

2010-08-30 @ 21:52:46
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: saramedm

A-M har nog lösenordskyddat sig blogg tror jag

Tyvärr, för jag hade gärna fortsatt följa henne

2010-08-30 @ 21:55:03
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

TACK KATJA! pga din kommentar så fattade jag felet! jag hade bilden till Lovas spargris i menyn och den var direktlänkad från A-M's blogg! Nu har jag tagit bort bilden så nu ska det funka :-)



Får få tag i bilden och ladda upp den istället för att direktlänka (nej jag kunde inte spara den från min sida nu för det var bara ett kryss).

2010-08-30 @ 21:57:38
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Carro

Den rutan kom upp när jag försökte logga in förut också men då tryckte jag bara avbryt eller okej eller nåt så försvann den.

2010-08-30 @ 22:11:06
Postat av: froidan

Tråkigt att hon låst sin blogg ;( Men kan förstå att hon inte orkar när det finns så många störda människor som ska hålla på och kommentera hos henne! Inte alltid snälla kommentarer hon får :(

2010-08-30 @ 22:28:03
URL: http://froidans.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback