Det finns så fina människor där ute...

Angående Haileys gunga...

Jag ville ju få tag i en fortast möjliga så jag tog första bästa som erbjöd sig att leverera till sjukhuset redan ikväll. priset var ganska bra, 400 kr betalade jag för gungan :-)

Redan innan dess var det 1-2 st som hörde av sig och ville skänka sina gungor gratis till Hailey, tyvärr ingen som bodde nära. Även efteråt har flera hört av sig och velat skänka och erbjudit sig att betala frakten och allt själv.

Vissa människor är bara helt UNDERBARA! Synd att jag inte väntade på era fina änglaerbjudanden, men jag vill iallafall skriva det här inlägget och tacka er för att ni inte tänker på pengar när det ligger ett svårt sjukt barn och behöver något ni kan ge <3 beundransvärt. STORT TACK <3

Jag försöker ju göra så själv; finns det något jag kan ge Hailey eller hjälpa dem med så gör jag det så himla gärna och det känns härligt att se att det finns fler som känner likadant, som känner så starkt för Hailey att ni vill ge era gungor gratis. Mycket rörande <3

Tack, stort tack <3 KRAM till er <3

Kommentarer
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Underbart med sådana människor!

2010-08-18 @ 11:40:57
URL: http://geshiia.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback