Dagislämning och prickar på bebisen

Ballen lämnad på dagis :-)

Om en vecka börjar bebisen sin inskolning med. Egentligen skulle han börja om 2 veckor men det funkar ju inte för jag börjar ju skolan. Men jag pratade med dem idag om detta så de skulle ändra och ta honom från nästa vecka istället. Jag hade tänkt att det nog löser sig men det gör det inte för 2 syrror jobbar, en syster börjar skolan precis som jag och M kan inte ta pappaledigt. Tur det fixade sig ändå.

När jag kom till dagis upptäckte jag att Elmer är helt prickig på ena kinden. Now what?! Varför? *ogilla* får se vad det blir av det om det går tillbaka eller blir värre. Fattar inte vad det kommit ifrån.



Ja, räkna bort rivmärket alltså :-) men resten... ända ut på örat. Tyvärr var det svårt att fota men man ser hyfsat bra på den här stora bilden. Han är prickigt/fläckigt rödflammig i hårbotten också, men det gick inte att få att fastna på bild alls.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att skolan börjar, du får gärna skriva ett inlägg om skolan, vad du ska studera och sådär lite runtomkring =)

2010-08-02 @ 10:29:08
Postat av: hanna

så ser min alvin ut när han får värmeutslag framför allt i nacken..

2010-08-02 @ 10:58:52
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Matilda

Han är ändå fin, En riktig flickmagnet :) Hoppas prickarna går tillbaka

2010-08-02 @ 11:27:13
URL: http://mollekindahl.blogg.se/
Postat av: Emma

hej!

Först vill jag bara säga att jag tycker du är en underbar mamma..

Jag lider själv av social fobi och vågar knappt gå utanför dörren. så jag beundrar verkligen dig!

Jag har läst din blogg nu väldigt länge men inte vågat skriva någon kommentar förut..

Men när jag såg dessa prickar på Elmer så kände jag igen dom från min dotter.

Hon får nämligen sådana prickar från vissa tvättlappar. kolla med dagis om dom har någon annan sorts tvål eller tvättlappar än du har..



hoppas de löser sig med prickarna!

Ha de bra!

2010-08-03 @ 21:13:39
URL: http://spangsan.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback