Bara några rader...

Här händer inte mycket...! Ofantligt långrandiga dagar nu måste jag säga. Inget att göra och varken fint eller fult väder heller. Inget spännande på nätet och inget att skriva om i bloggen. Det mest intressanta som händer idag är typ att jag ska sätta igång en maskin tvätt!!!

Men jag tänkte att jag ju måste skriva några rader iallafall så ni inte tror att jag försvunnit ;-)

Igår uppdaterade jag på sidan om Histiocytos. Har förresten gjort en del små grejer hela tiden där.

Just ja, en vinnare i tävlingen om en helårsprenumeration på en tidning ska jag fixa med idag :-) det var ju iaf lite spännande :-)

Nepp det var väl allt jag hade att rapportera för stunden ;-)

Kommentarer
Postat av: Tania

Ungefär som här då... jag är så otroligt uttråkad men orkar inte engagera mig i nåt.



Ungarna har fått spela och titta på film hela dan.

2010-08-04 @ 16:52:11
URL: http://takenine.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej Beckah. Jag läste om Alfred på din histiocytos-sida. Jag får inte riktigt årtalen att gå ihop, tror att du har skrivit fel... Kanske vill du ändra det, tänkte jag... En jättefin och informativ sida du har gjort!

2010-08-05 @ 10:51:45
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

menar du att det stod -99 ist för -09? ja jag halkade tydligen på tangenterna, de ligger ju bredvid varandra. Har ändrat nu eller var det ngt annat du tänkte på?

2010-08-05 @ 11:14:41
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Annelie

Ja, precis, det var det jag tänkte på! Tänkte väl för egen del att om jag gjorde en sida om nåt så viktigt, så skulle jag vilja att det stod rätt och att folk talar om när de hittar fel. Vet själv att det är lätt att bli "hemmablind" när man skriver, för man vet ju själv vad man menar. Hoppas du inte tog illa upp...

2010-08-06 @ 11:38:27


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback