VINNARE - Willvin skötväska!

Smått OTROLIGA 155 lotter blev det i min Willvin-tävling! helt underbart så roligt att det blev så många deltagare. Eftersom jag ändå är vaken och uppe så kunde jag lika gärna fixa ett vinnarinlägg redan idag så slipper ni vänta :-P jag vet ju själv hur nyfiken man blir!

Meeen såklart... först:

JÄTTETACK till Petra och Willvin som skänker detta fina pris!

Willvin är ett snabbväxande företag som är under utveckling. Väldigt spännande att följa i bloggen och inte minst på Facebook-sidan. Du är väl ett fan på facebook? Med så fina ord som alla skrivit i sina motiveringar borde det finnas väldigt många fans på facebook :-)



Nu till det ni alla väntar på...




ETT STORT GRATTIS TILL.....


CAROLA med 8 barn!

:-D :-D :-D

Du har vunnit en valfri väska från Willvin!


Maila mig din adress: [email protected]



Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback