Mina nya kläder!

Här kommer lite bilder på mina kläder från nelly.com jaa lite trist att fota kläderna utan människa i dem hahaha men det kanske kommer någon livebild nångång med. Kläderna ser såklart snyggare ut på Nelly.com när de är i lite mindre storlekar hehe jag har ju typ fläskiskläder numera.

Allt passade fint utom jeansen som jag måste gå ner typ 4-5 kilo för att de ska sitta bra men det gör ju inget med lite motivation. jag ska ju ner mycket mer än så ändå.

Vit klänningstunika - kommer bli snygg med svarta leggings tror jag.
Blågrå genomskinlig lång blus - med ett linne under och tighta byxor blir detta kalas
Grå tröja med blomma - detta är en gravidtröja men den döljer efter-amgen otroligt bra. en fantastisk tröja!
Jeans - snygga, tunna, men lite för små ännu.
Sammetsstretch - sitter jättebra och snyggt.
Svarta och vita trekvartsleggings - lagom tjocka av bra kvalité. Gilla!
En varsin röd tröja till Alvin och Elmer

Till största delen GRATIS KLÄDER! Hur då? Jo läs HÄR :-)



Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga jeans!!

2010-04-02 @ 00:25:27
Postat av: Petra

Snyggt alltihopa ;-)

2010-04-02 @ 07:53:35
URL: http://www.willvin.se/blog
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

svar:

Haha det är lugnt ^^,



Lycka till och glöm inte skriva med din mail ^^^,



Glad påsk!

2010-04-02 @ 08:52:50
URL: http://mammah.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Herlig DU får litt nuytt i klær! Tommelen opp!

2010-04-02 @ 10:18:49
Postat av: Trollis

Cooola jeans vännen!

2010-04-02 @ 18:27:10
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Johanna

Det var najsiga kläder :)

2010-04-02 @ 19:27:21
URL: http://johannasalex.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback