Mat, post och lite till

Hungrig och less...

Ska ta tag i båda två grejerna genom att ativera mig själv med lite matlagning. Får se om det inte blir en promenad också senare? Kaaanske kanske. Jag har fått två paket-avi:er som jag är JÄKLIGT nyfiken på!

Fick dessutom några paket i brevlådan idag som var sååå fina! Speciellt ett - helt fantastiskt!

Visar upp det senare ikväll :-)

Vilket trist telefonsamtal jag hade nyss förresten, min "nyktra" alkoholist-mamma sitter och är packad...

Nej, matlagning nu då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, du verkar ha det så himla svårt emellanåt.

Ville bara skicka en styrkekram till dig! /Linda

2010-04-21 @ 17:37:24
Postat av: Förvirrade Morsan

kul med paket=) ska bli spännande att se! mindre kul med din mamma...=(

2010-04-21 @ 18:17:16
Postat av: thile

Vennen, av og til har du det SÅ tufft <3

Så energi-krevende med slike telefonsamtaler, vennen.

Har hun fått mer info om prøvene hun har tatt?



Klem <3

2010-04-21 @ 19:13:11
Postat av: Helena med Eskil och Simon

Kram!

2010-04-21 @ 20:07:08
Postat av: Therese

Usch vad tråkigt med telefonsamtalet.



Tycker din blogg har blivit jättefin! Har du gjort det själv?

2010-04-21 @ 21:02:59
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Tack Therese :-) japp allt är hemmagjort :-)

2010-04-21 @ 21:14:27
Postat av: Anonym

Skydda din mamma lite.

Du har rapporterat att hon är allvarligt sjuk. Ok nu har hon tagit ett återfall.



Varför skriva om det i bloggen?

Hur vågar någon öht vistas i din närhet med tanke på hur gränslöst du lämnar ut människor i din blogg?

2010-04-22 @ 07:24:26
Postat av: Linda

Usch, jag vet verkligen hur det är att prata i telefon med en sådan.. jag får ångest och blir 5 år varje gång det händer.



Måste bara fråga hur tusan du lyckats bli så bra på allt? :) skriva, sy, bloggdesign, dekoration (dopet) mm. Dessutom en FENOMENAL mamma vad det verkar!! Många kramar

2010-04-22 @ 08:50:08
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Linda; jag har ännu fler dåliga egenskaper och sidor ;-) men dem visa jag inte upp lika mycket o bloggen s Tack.

2010-04-22 @ 10:09:57
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Anonym; Min mamma är en ganska anonym person. Det skadar inte henne att jag skriver om henne, det har ingen betydelse.



Andra i min närhet vågar vara med mig just fäör att de vet att jag INTE lägger upp något känsligt. Jag lägger inte ens upp känslkiga saker om mig själv eller mina barn, det är bara ni läsare som inbillar er att jag skriver ALLT Ni skulle bara veta... ;-)

2010-04-22 @ 10:34:49
Postat av: Anonym

Angående ditt svar om din mamma:

Anonym är hon ju inte. Du har skrivit ganska mycket om henne i din blogg - och publicerat bilder.

Därmed har hennes anonymitet gått förlorad.

2010-04-22 @ 12:33:38


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback