Lunchtankar eller tankar lunch?

VILL INTE! Blev ingen promenad igår kväll pga alldeles för trötta barn och idag orkar jag inte. Verkligen inte. Jag är trött, har ont i huvudet, snoret rinner som fan! (samtidigt som jag är täppt så det är skitjobbigt) och så har jag hosta.

Men jag vill vill vill ha mina paket ju! :-/

Får se hur det blir med träningen ikväll också, blev inget i tisdags för då var syrran sjuk med feber. WELL tur att man är på väg neråt i vikt ändå da... men det skadar ju inte om vi får tummen ur och faktiskt tar tag i träningen. Nästa tisdag ska jag ha hemmamöte så då kan jag inte vara med.

Idag har jag lite extra sällskap hemma för Victor är hemma sjuk från skolan. Många förkylda nu! Victor brukar dock bara bli sjuk typ 1 gång vart annat år eller något :-P lyckost.

Nu ska jag ta och värma lite lunch.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Så där ja, nu har jag röstat på Elmer!

Kunde ju inte låta bli, såå söt som han är!

Kram

2010-04-22 @ 18:53:07


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback