Hej helg!

Idag har det känns helt tråk att blogga så därför har det varit lite tystare än vanligt. Dessutom har jag ju haft en del annat för mig.

Jag och Elmer åkte iväg med barnens farmor till Kinna och shoppade present till nya lilla kusinen Belle och sen hämtade jag ut ett paket i Skene - bara för att komma hem och finna att jag fått 2 nya paketavier idag :-P

Sen så kom M lite senare för att hämta Alvin så han var snäll och skjutsade mig för att hämtya ut paket och så var vi och handlade.

Så nu är alltså Alvin hos pappa och sover över :-) Elmer kryper omkring nakenfis efter att vi just badat och nu ska jag ta och natta honom. Victor sitter och surar lite över att discot börjar nu och han får inte gå (misskött sig i skolan hela veckan, framförallt idag).

Det var lite om oss. Om jag piggnar till lite efter att jag nattat Ellen så ska jag lägga upp de två grejerna jag lovade igår ;-)

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är så glad för din skull att det verkar fungera mycket bättre med relationerna till M och hans släkt. Lite skillnad mot hur det var förra gången ni separerade :-)

2010-04-30 @ 19:19:49
Postat av: Emma

Ja du bara tjatar ju om att du ska ha 18 då 20 e för stort ??!! Får inte ihop de då om han inte har 18 ??!!

2010-04-30 @ 19:38:30
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Emma

Din spydiga JÄVEL 22 har du inte nämt din jävla bitch så jävla trött på dej och inte undra på att elmer e tidig han har cancer han ska väl hinan med allt innan han dör kanske !!!!!!!!!!!!

2010-04-30 @ 21:57:18
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Mitha

Fy fan vilken vidrig kommentar! TVI TVI TVI!

2010-04-30 @ 23:07:23
Postat av: nena

Men emma dom goda å underbara får leva länge så Elmer har hela livet på sig att göra både det ena å andra...... Jag vet att du e ung och inte verkar ha fattat hur livet fungerar el att människor ser olika ut och har olika sjukdomar..... Elmer har en sjukdom precis som du har din..... Dock e juh Elmer underbar, du verkar mer bitter å avundsjuk.... Kollade in din blogg å förstår dig, med ditt utseende så skulle jag tom va avundsjuk på hm en gris...... Dock va juh din son söt, så han brås väl på sin far då antar jag......

2010-04-30 @ 23:10:26
Postat av: klara

beckah du skrev både trög, fan och dyslexi till emma, kanske det blev för mycket för henne helt enkelt? jag menar inte att rättfärdiga henne på något sätt, du har alltid varit jättetrevlig och hjälpsam mot henne så hon borde i mitt tycke självklart ha reagerat på ett mer moget sätt... antar att du inte är förvånad iaf, jag har ställt frågor i all välmening på den bloggen och fått så otrevliga svar så att man bara gapar...

ta det nu den rättsliga vägen, tänk på att hon vet var din postlåda bor.

2010-05-01 @ 07:18:58
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Ser fram emot att få se innehållet i paketen speciellt det från Petra. :)

2010-05-01 @ 08:36:39
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: thile

Men så grusomt, vakre, underbare Elmer og mamma'n hans <3. Ikke skriv så vidrig kommentar om mine underbare venner <3<3

2010-05-01 @ 10:29:57


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback