Hahahaha jag ångrar mig :-D

Jag ångrar mig angående aprilskämt :-D

Det kan ju visst vara kul även för vuxna! DET HÄR till exempel är riktigt riktigt kul!
Humor i min smak helt klart! Detta slår nylonstrumpan över TVn med hästlängder.



Klicka upp bilden

Så här står det:


"Fyra frågor till Andreas Utterhall, du är med på fyra BB-bilder i VK samtidigt. Hur kan det här komma sig?

- Ja, det är ju mina barn så det är klart jag ska vara med. Men jag förstår vad du undrar. Ska jag vara ärlig så var det en helt galen helg som det hände, det var min svensexa faktiskt. Sen blev det ju inget bröllop, av förklarliga skäl... Det är lite jobbigt att prata om. Samtidigt förstår jag att folk undrar så för barnens skull är det bästa väl att vara öppen med allt.

Barnen är ju födda ganska nära inpå varandra, kunde du vara med under förlossningarna?
- Jag var faktiskt med på alla utom en. Det var mammorna som fick bestämma. Alla var helt fantastiska upplevelser. Den första förlossningen var lite chockartad, då minns jag faktiskt inte så mycket. Men vid den sista så var jag väldigt närvarande.

Är ni vänner, du och barnens mammor?
- Ja, i princip. Vi kan i alla fall prata med varandra.

Hur ska du fördela pappaledigheten?
- Ja, jag ska försöka få tid med alla barnen. Så mycket jag kan. Jag har fått ha ett särskilt möte med Försäkringskassan som varit hjälpsam. Vi tar det lite på uppstuds.

JESSICA WENNBERG"


Härligt med en liten skrattfest så här på kvällskvisten :-)

Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Hej!



Jag försökte maila dig men det mailet studsade tillbaka så jag prövar här i stället.



Jag har lagt märke till att din blogg toppar vår samlingsplats för föräldrabloggar vecka ut och vecka in, vilket jag tycker är väldigt kul. Med det i åtanke tänkte jag skicka dig en förfrågan om att skriva en krönika hos oss som är återkommande varje vecka, naturligtvis skulle du ha fria händer.



Jag har full förståelse för att du antagligen inte har tid för detta, kan tänka mig att det tar en del tid att driva en blogg som din, men jag tar en chans och skickar en förfrågan iaf.



Toni L

BaraBlogg

2010-04-07 @ 23:04:43
URL: http://tonismat.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

HAHAHA det där var faktiskt bra, skönt att det är ett skämt då iaf. :p

2010-04-07 @ 23:10:32
URL: http://salkert.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Den är otroligt snyggt blågrå. :D

2010-04-07 @ 23:18:39
URL: http://salkert.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback