Det var den dan det

Dagen sluuut :-) har inte hänt så himla mycket idag, lite nyttig har jag varit och gått en promenad till affären tillsammans med Johanna och Alex och såklart Alvin och Elmer då :-) Alvin var överlycklig för att få gå och köpa godis, det har jag ju aldrig gjort med honom förrut. Han har bara fått smaka här och där (förrutom med farmor för där har han fått eget lördagsgodis hehe). Han tjatade heeela vägen dit "Köpa godis till mig" och ville att jag skulle bekräfta varje gång "Ja, vi ska köpa godis till Alvin" :-)

Vi höll på att blåsa bort stundtals men det är rätt skönt ändå när det blåser för det känns friskt och bra :-)

Imorgon ska M komma och vara lite med Elmer en stund och sen ta med sig Alvin och ha honom hela dagen hos sig. Då ska jag försöka passa på och röja lite stööök och kanske fixa undan ytterligare lite tvätt. Har ett berg med tvätt som jag jobbat på ett bra tag nu ;-)

IMORGON ska jag även fota lite och fixa bloppis :-) :-) måste ta och tömma kameran då innan jag lägger mig idag. Hm... nu är det någon borta i sängen som knorrar och vill ha nattslurk.

Kommentarer


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback