Dagens outfit 24/4

SHIT så tomt det är hemma! :-o

Victor är borta i helgen och Alvin åkte vid lunchtid till farmor och de ringde nyss och undrade om Alvin fick stanna tills imorgon så nu är det bara jag och Elmer hemma! Känns helskumt när det är så tomt och tyst :-/

Men men en liten dagens outfit-bild på Alvin från i morse får jag bjuda på, visst är han SÖÖÖT?! :-D



ALVIN
T-shirt:
Lindex strl 110
Byxa: GeKås strl 86/92 (ja det är sant - de är extremt jättestora i storlek)
Skärp: Blåkläder

Kommentarer
Postat av: Linda

vad fin han är! och du,unna dig nu din "ensamma" tid =)

2010-04-24 @ 18:27:26
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com
Postat av: thile

Er det ikke merkelig vennen, nu er det bare du og Elmer, men så stille.. du skal jo slappe av og ha det på G, men du er ikke vant med det er så tyst.....Omvendt verden, hva...

Alvin er så charmis <3

2010-04-24 @ 18:27:33
Postat av: Ida

Han ee jättesöt! Såna byxer hade jag också när jag var liten haha:P

2010-04-25 @ 08:54:46
URL: http://mittlivida.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Åh, en fixarkille! Malvas morfar skulle med stolthet släppa in en kille eller tjej med så fina byxor i sitt älskade garage kan jag säga! Såna måste vi ha ;)

2010-04-25 @ 13:53:37
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback