Bloggtipset 8 april: Salkert.se - Familjen Korb

ÄNTLIGEN kommer ett nytt bloggtips. Nu var det länge sen men vilken blogg jag skulle tipsa om har jag haft klart för mig ända sen jag öppnade den här kategorin men jag har lixom sparat på den här karamellen ;-)

Men som sagt, nu känns det som att det är hög tid att tipsa om Familjen Korb: SALKERT.SE

Utan tvekan en av de allra bästa bland familjebloggarna så det här är en blogg väl värd att följa.



Jag har ändrat mitt upplägg så från och med nu kommer jag att be alla bloggar jag tipsar om att själva presentera sig lite. Det betyder också att ni kommer att få se ett par av mina gamla tips igen bara för att de ska få det gjort ordentligt. Men nu gäller det Salkert.se och jag har då bett Johanna slänga ihop några rader om sin blogg:


"Jag är en 25årig stockholmsmorsa till underbara Minna, även gravid till "Pyret" som beräknas födas 7 juli.
Så just nu handlar bloggen mycket om mammalivet, dottern & lillebror i magen. :)

Bloggat i flera år, på olika bloggar, men skrivit i bloggen Familjen Korb sedan graviditeten med Minna.

Skriver om vardagen, kärleken - Jonas, tankar, känslor och allt runt omkring. Har även en kategori där jag skriver om mitt mående och mina diagnoser, bl.a. Borderline, ADHD och Biopolär.
Min kamp att övervinna dessa och bli starkare.
Blev utnämnd till 2009´s bästs föräldrablogg!
DOCK handlar min blogg inte bara om hur det är att vara mamma, vänta barn och bajsblöjor, utan om vardagen, shopping, tävlingar och mycket annat.
Skriver alltid öppet och ärligt och bjuder gärna på bilder och videos!
Tycker verkligen ni ska kika in min blogg och om ni gillar den, börja prenumerera via bloglovin'?

Älskar kommentarer och försöker alltid svara, så skicka gärna en eller två, eller kanske flera?"

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag vet inte om jag missat att du publicerat vinnaren för apoteket tävlingen. men vem var det som van?

2010-04-08 @ 16:31:40
URL: http://www.axdal.se
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh tack för att jag får vara en karamell. :D

Och för att du tänkt på mej/min blogg sedan du först starta bloggtipset! :D



Hihi

2010-04-08 @ 16:43:17
URL: http://salkert.se
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

nope vinnarna är inte upplagda :-/ väntar på apoteket och bloglovins klartecken :-/

2010-04-08 @ 16:44:39
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Jessica

Hejsan



Såg att du vann storkovan på Gratisbio!Grattis!

Lite avis blir man allt..hahah..

Vad blev det för poängen denna gången?

Du måste ju snart ha tjänat ihop flera tusen i rena presentkort,berätta gärna vad du köpt ,jag tycker sånt e kul!

2010-04-08 @ 19:43:06
Postat av: Sandra

Kika in på min blogg..



Länka gärna tillbaka om du vill :)

Kramar

2010-04-08 @ 22:11:07
URL: http://www.sandraasp.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback