Asså HÅRET! <3

Satt och kikade på gamla bilder på Victor när han var strax före och efter 1 år. Asså ...HÅRET! <3 <3 <3 Love it!

Finns inget gulligare :-) Något hans pappa faktiskt är bra på är ju att göra söta barn ;-) Victors ena lillasyster på pappas sida tex är antagligen det vackraste barn jag sett i mitt liv. Så sjukt galet söt.


Victor 11-13 månader



Vill ju inte gärna "hänga ut" lillsyrran men jag kan visa upp den här lite mer "anonyma" bilden på henne. Man ser ändå vad jag pratar om, fast man inte ser hela sötsnuttan.



<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

När man är liten är det gulligt med lockar, OCH om man har fina orisiga lockar när man är stor, inte som mitt fula ris :)



Måste hitta gamla bilder på mig när jag var liten när jag är hos mamma och pappa nästa gång, mörkröd och lockig var jag. En kärring skällde ut mamma en gång för hon hade "färgat" håret på ett sånt litet barn, hehe.

2010-04-20 @ 18:58:23
Postat av: Tessan

Vilka lockar! Vilken trevlig blogg du har här. Kul att titta in här. /Tessan

2010-04-20 @ 19:02:01
Postat av: Malla

Vilket underbart hår :)

Jag kikar bara in och säger hej! Ha en bra kväll

/Malla

2010-04-20 @ 21:37:57
Postat av: Denise

Underbara lockar!!! Har Victor fått behålla sina lockar eller har han blivit mer lik sin mor?

2010-04-20 @ 22:23:04
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Victor har oftast kortklippt men när han spar ut blir det väldigt lockigt fortfarande :-)

2010-04-20 @ 22:28:04


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback