Vilken plåga

Måste le lite åt att jag på allvar trodde att jag skulle kunna gå till apoteket idag och dessutom tvätta en tvätt...

Det var det mest korkade jag sett. Här blir det inga turer alls. Efter jag vilat tog det en kvart att ta mig ur sängen. Jag klarar inte att ta mig till dagis och hämta idag. Syster Angi får hämta Alvin och komma hit och lämna och sen får hans farmor komma och hämta honom och ha honom tills imorgon kväll (ist för att Angi har honom tills tidigt i morgon bitti bara).

Hade jag bara vetat att jag skulle må så här idag hade jag ju vägrat åka hem igår från förlossningen. Hur faaan kan man bli straffad på det här viset? Vad har jag GJORT?! Det här är den plågsammaste dagen i mitt liv. Jag skulle inte ens klara av att föda barn om det satte igång nu ju.

Måste försöka få i mig lite mat nu iallafall...

Mathias kommer hem sent ikväll eftersom han jobbar över idag.


Kommentarer
Postat av: Maria H

Vet du en sak? Jag tror att det är på G snart. Sådär missmodig har jag känt mig dagen innan förlossningen startade på båda mina mellantjejer. Lova att berätta när då åker in. Vila ordentligt nu. Kram till dig från mig

2009-09-01 @ 14:28:02
Postat av: Linda

Åh usch jag lider med dig!

2009-09-01 @ 14:41:38
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Kaiza på FL.

Så där mismodig kände jag mig hela sista månaden. Blev inlagd när det var som värst. Att i det skicket fixa med hemmet och barnen var uteslutet så jag förstår verkligen hur det känns. Lycka till.

2009-09-01 @ 19:24:20


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback