Vägen tillbaka

Startar en ny kategori här i bloggen.

Känns totalt ointressant och oviktigt än sålänge man jag kan ju starta kategorin iallafall, även om jag inte tänker "ta tag" i det hela ännu. Det får gå som det går ett tag framöver när det finns så mycket annat att lägga tid och engagemang på.

Men iallafall ...ner i vikt vill jag ju gå.

7 dagar efter förlossningen

Vikt idag: 76 kg (-12,4 kg)

Slutvikt innan förlossningen: 88,4 kg
Inskrivningsvikt: 65 kg
Före-gravid-vikt: 62 kg

Målvikt: 58 kg

Kommentarer
Postat av: mia

förstår att det finns i tankarna ändå, eftersom det vart så tungt och jobbigt i slutet. =)

hur mår du nu? hur känns fogarna?

2009-09-11 @ 16:05:56
Postat av: Beckah

Vet knappt hur jag mår om jag ska vara ärlig för det har lixom inte funnits utrymme att känna efter eller må dåligt fysiskt efter allt psykiskt som klampade in och tog över allt.



Jag känner mig slutkörd men foglossningen är mycket lättare och för ett par dagar sedan började vattnet lämna händer och fötter äntligen. var väöldigt svullen efter förlossningen också.

2009-09-11 @ 16:13:14
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Trollis

Pepparkraaam!

2009-09-11 @ 18:14:40
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback