Utskrivning imorgon?

Undrar om det blir utskrivning imorgon eller vad det blir :-) hoppas sååå mycket på att få en diagnos! Syster Angi ska passa Alvin iallafall eftersom det är syskonförbud på neo och BB nu. Vi vill ju gärna vara båda föräldrarna med på neo imorgon.

Lilleprutten äter och sover och bajsar om vart annat. Liite lite vakentid emellanåt också men annars sover han mest, men han verkar inte slö iallafall eftersom han äter bra (när jag väcker honom) och skapar många välfyllda blöjor.

Alvin är desto jobbigare och det är extremt tröttsamt faktiskt. Fast jobbigast är det nog för honom själv och inte för oss.

Idag hade jag ett minikalas här hemma eftersom jag fyllt år :-) 3 syrror kom hit med presenter :-) både till mig och Elmer. Jättegulligt <3

Nepp nu är det dags att väcka bebisen och amma :-)

Kommentarer
Postat av: Bodil

Håller tummarna för att ni får en diagnos!!

2009-09-10 @ 17:37:42
URL: http://enmynta.se
Postat av: Anonym

Varför väcker du den lilla för att amma??

2009-09-10 @ 17:57:26
Postat av: j

önskar er all lycka till. var bebis försäkrad i din mage? grattis i efterskott.. väcker du din bebis för att amma?(fick själv vecka vårt barn i den första veckan pga blodsocker värdet varje halvtimme)

2009-09-10 @ 21:08:40
Postat av: Åsa i Kinnahult

Hej vännen. Konrad kom inte självmant till mig på de två första veckorna efter att E var född, och det dröjde 3 veckor innan jag fick den första spontana kramen. Han var så svartsjuk. Han skrek och var alldeles avskyvärd. Det var jättejobbigt, så jag förstår vad du menar. Hoppas att omställningen inte tar för lång tid för honom utan att han snart smälter in i rollen som storebror. Jag kommer tänka på er i morgon och jag hoppas att ni får svar på proverna. Kram

2009-09-10 @ 22:17:25
Postat av: Johanna M

Lycka till nu på neo!



Skrev faktiskt ett inlägg i min blogg om när min då tvåårige son fick sin lillasyster. Anledningen till det var att hon passerade den ålder i vilken han var då hon föddes. Tänkte då på hur liten han faktiskt var och hur stor han plötsligt fick bli över en natt.



Har du tid (kanske tveksamt...) och lust kan du läsa:

http://anotherplaceincyberspace.blogspot.com/2009/08/nar-liten-blir-stor-och-stor-blir-liten.html

Postat av: Trollis

Tänker på dig! Kraam!

2009-09-11 @ 13:05:48
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback