Stor Lindex-shopping!

NU tjejer! Nu har jag använt presentkorten jag fick av er! Tack snälla! <3 <3 <3

Jag kom undan galet billigt idag :-D :-D

För det första var det specialpris på utvalda barnjackor så jag hittade en jacka till Victor som kostade 250 som egentligen kostar 450.

Sen hade jag ett rabatterbjudande som alla clubmedlemmar fått: 25% rabatt på ett helt köp :-D så jag passade på såklart!

Victor fick:
Vinterjacka
Lila T-shirt med sammetstryck (julklapp)
Vit mönstrad T-shirt (julklapp)

Alvin fick:
Huvtröja 98 (julklapp)
2 pack vantar

Elmer fick:
Bamse body 74 (julklapp)
Mjukisjeans 74 (julklapp)
Grön velourbyxa 74 (julklapp)
Brun velourbyxa 74 (julklapp)
Grön randig body 74 (julklapp)
Vit mönstrad body 74 (julklapp)
Lurviga vantar

Mamman fick:
3 par trosor
1 nagellack
1 ögonskugga
Rakhyvels refill :-)

Efter clubrabatten var dragen och jag använt alla mina 7 (!) presentkort så behövde jag bara betala 676 kronor själv :-D suuuuuper!!!





Mamma


Alvin


Elmer


Victor


Tusen tack <3

Kommentarer
Postat av: Bodil

Härligt!! :D

2009-10-21 @ 14:57:58
URL: http://enmynta.se
Postat av: Rebecca

Fina grejor, Liam har likadana vantar som du köpte till Alvin som han fick förra vintern. De är helt klart bättre än POPs stickade tumvantar, ångrar att jag köpte två par nu senast från pop istället för lindex eller annat ställe, snacka om att kasta pengar i sjön.

2009-10-21 @ 15:30:23
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Linda L2K

Massor med jättefint!!

2009-10-21 @ 18:41:52
Postat av: Trollis

Shit vad härligt!

2009-10-24 @ 22:36:17
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback