Öppna förskolan :-)


Så KUL! Idag har jag lyckats ta mig iväg till Öppna Förskolan. Man får passa på. Vår fittiga kommun har nämligen beslutat sig för att lägga ner ÖF :-(

Jag gick rätt mycket med Alvin när han var bebis men nu är det länge sen jag pallrade mig dit trots att jag varit hemma.

Skönt att komma iväg. Sen gick jag och handlade. Skulle varit iväg en sväng till senare på dagen - till Victors skola men Alvin SOMNADE! Så jag kunde inte och fick ringa och avboka.

Har hunnit vika tvätt, hänga tvätt, tvätta, diska och dammsuga också. Inte klokt vilket upplyft mitt liv fått denna vecka!

**

Sitter och avvaktar här lite för att se vad som blir av Elmers lite förhöjda temp. Han har 37,7, känns varm och har isbitar till fötter (som när man har feber). Får se om det går ner eller blir feber av det hela. Hans normaltemp är 36,9-37,1.



Elmer på ÖF




Elmer testar en ny famn :-)


Bebisdag på ÖF på torsdagar men just idag var det faktiskt mest stora bebisar runt 9-11 månader. Fast det kom en på 5 veckor också :-)


Kommentarer
Postat av: thile

Herlig, hvilken effektiv mamma du er! En god følelse inni oss, når vi får en masse gjort i hjemmet:)

Håper Elmer holder temperaturen nede. Krya på deg, lille venn <3

2009-10-22 @ 18:32:34
Postat av: Josefin

Just det, de lägger ner snart ja. Bäst man passar på! Hörde dock på bvc igår att det kanske finns ett litet hopp om att det finns kvar, hoppas på det :)

2009-10-23 @ 17:07:34
URL: http://josefinz.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback