Måndagsbabbel

Fan va mycket GREJER överallt... eller ja, kanske för liten lägenhet också (vaddå KANSKE hahaha). Mår dåligt av allt stök men det går ju inte direkt göra så mycket åt saken heller. gah, kan det inte komma en container snart? Vårt bostadsbolag ställer ut ewn container en gång i halvåret en dag så folk får kasta precis vad de vill. Det är SKITBRA! Men det är också det enda lilla bra de gör ;-)

Helgen är över äntligen ;-)

Den här veckan händer ingenting förrutom att syrran fyller år imorgon och att Victor har lov från skolan. Syrran har redan firat dock med maskeradfest i fredags. jag var såklart inte där eftersom jag ammar alldeles för mycket för att kunna lämna Elmer med Mathias ännu. Men jag får väl gå dit imorgon på hennes födelsedag och säga grattis iaf och kanske få en kopp kaffe.

Måste försöka greja en del här hemma också i veckan. Idag blir det disk, massa tvätt/hänga tvätt/vika tvätt och byta sängkläder. Allt utom disken är klar, tar den sen när jag ska slänga ihop någon middag.

Ordentligt höstigt ute idag. GRÅTT, blött och trist. Här har man ju ingen vit vinter att se fram emot heller för här ser det ju ut på detta viset ända fram till våren typ. Kommer det snö alls handlar det om ett par dagar max om man har tur.

Nej nu ska jag sluta gnälla och ta och greja i ordning lite foton. I eftermiddag/kväll tänkte jag ha fotostudio hemma och ta kort till årets julkort osv. OM barnen vill samarbeta ;-9 framförallt Elmer då och kanske Alvin. Victor är ju lite lättare att styra när det gäller sånt :-)

Yey! Nu tror jag posten kom! dagens höjdpunkt ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad du ställer KRAV på dig. Du är en duktig mamma/kvinna - men minska ner ngn gång! Det är inte så viktigt att städa/vika osv.

Slappna av.



Hihi. Elmer är sötare än mitt barnbarn vilket är ganska hemskt att behöva erkänna.

Ja, du har helt enkelt vackra barn.



Strunt i städningen.



En farmor

2009-10-26 @ 19:28:04
Postat av: Anonym

hihi kul att en snäll farmor svarat här att städning inte är så viktigt när man har små barn, mitt barns farmor hotar med att ringa soc för att vi har det lite stökigt hemma och inte hinner göra allt, så man känner sig ganska stressad ;)

2009-10-26 @ 21:26:05
Postat av: Sandra

Hur stort bor ni?

2009-10-26 @ 21:54:21


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback