Elmer 5 veckor gammal

Idag är det 5 veckor sedan jag klämpde ut lillgrisen :-) ja ganska exakt faktiskt (kl 12:40). Idag har han invigt en ny klädstorlek; 68 :-)



Nej jag har inte torktumlat dem små ;-) jag hängtorkar kläderna här, men ja de är såklart tvättade en gång nu före första användning så de är ju första-tvätten-krympta :-)

Strl 68 från kapp Ahl. Alvin har en tröja i samma tyg. URSNYGGT tycker jag :-) Ett av de finaste landskapsmönstren jag sett. Det här setet fick Elmer av sin farmor. Skulle blivit en julklapp meeen han växer ju snabbare än man kunde ana.

Kommentarer
Postat av: thile

Åh, er han ikke bare vakker? Dere er rike...<3

2009-10-09 @ 14:26:47
Postat av: erika ulars

du har många sunda värderingar, så jag tänkte höra hur du ska göra ang. svininfluensan. ska du vaccinera dig och resten av familjen? elmer? alvin?

2009-10-09 @ 15:45:58
Postat av: Jennie

Oj vad han växer!! Hur har "såret" i munnen utvecklat sig förresten? Har det blivit värre eller bättre? med tanke på att ni ska till tandläkarn på östra? Hoppas ni får en trevlig helg!!/Jennie

2009-10-09 @ 17:09:18
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh, dina barn har alltid så fina kläder! Barn ska vara färgglada (inte färglösa). Vill se mer!

Trevlig helg!

2009-10-09 @ 17:54:18
Postat av: Krimskrams

Det är de snyggaste kläderna på Kappahl! Superfin kille :-)

2009-10-09 @ 18:34:49
URL: http://krimskramsy.blogspot.com
Postat av: Beckah

Ang svininfluensan:



Jag känner mig inte det minsta orolig över svininfluensan och har väl inte varit det någonsin. Så jag har inte ens satt mig in i varken sjukdomen eller vaccinet. Det jag förstått är att Vaccinet inte är speciellt utförligt testat? Ingen i den här familjen kommer att vaccinera sig.



Observera att jag annars inte alls har något emot vaccin och mina barn har alla följt BVC's basprogram

2009-10-09 @ 18:53:15
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Beckah

Elmer ser likadan ut i munnen som för en vecka sedan. Fläcken i gommen har varit i princip oförändrad sen han föddes. Såret i tandköttet som kom för en vecka sedan är kvar och tandköttet på den sidan är liite svullet och liiite rodnat. Det har inte försämrats. men lika bra att tandläkaren kollar eftersom det kan blir rätt illa i munnen pga LCH med deformerat tandkött och tänder som måste dras ut som sitter huller om buller typ.

2009-10-09 @ 18:56:59
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Linda

Söta kläder på en söt kille. Min son är en dag äldre än Elmer och väger nu hela 3916 g. Så han är en liten spädis. Strl 56 är fortfarande för stort.

2009-10-10 @ 08:29:56
Postat av: Filura

Håller med dig, det där landskapsmönstret är det finaste. Har en sån tröja till Elvira med =). Ser i dina kommentarer att ni inte kommer vaccinera er nån i familjen. Det tror jag inte vi kommer ge oss på här heller =)

2009-10-10 @ 10:36:22
URL: http://www.mysfias.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback