Aj aj mjölkstockning...

Jag fattade ingenting först...

Kände hela dagen att jag hade ont i lederna och att det var ömt i fingrarna att skriva på tangentbordet och sen plötsligt på eftermiddagen fick jag jordens huvudvärk och frossa och fick hiva mig ner i sängen med Elmer och trycka i mig Alvedon och ligga under 3 tjocka täcken.

När Mathias kom hem fick han fixa mat och ge mig middag på sängen för jag mådde crap. Nu har jag orkat mig ur sängen äntligen efter att ha ammat flera gånger på högersidan.

Upptäckte inte först hur knölig och öm högertutten var, jag trodde jag blivit akut jätteförkyld eller något. Usch. Visste inte att huvudvärk och ledvärk hörde till mjölkstockning?

Men men... KUL att upptäcka något nytt *suck*

Kommentarer
Postat av: matilda

stackare. hoppas det försvinner snabbt

2009-10-14 @ 21:49:28
Postat av: Tina

Fy, jag lider med dig.



När jag hade mjölkstockning så var det enda som hjälpte att barnen tömde det onda bröstet ordentligt. Ingen pump i världen kan ersätta en babys sugteknik.



Det gjorde ont så in i bomben, lindrigt uttryck.

Men känslan när det släpper. ÅÅhh.

2009-10-15 @ 00:39:16
Postat av: Camilla

Krya på dig! Jag hade en förmåga att få mjölkstocking ofta när jag ammade Felicia. Inte så skönt alls om jag får säga mitt. Jag hade inte ont i huvuet och lederna dock...Hoppas det går över snart!

2009-10-15 @ 07:50:30
URL: http://mammamillan.bloggagratis.se
Postat av: thile

Tenker på deg, håper du føler deg bedre nå <3

2009-10-15 @ 10:20:56
Postat av: Trollis

Stackars dig. Mjölkstockning är fruktansvärt! Hoppas det värsta gett sig nu. Tröst till dig!

2009-10-17 @ 10:15:16
URL: http://www.thinki.se
Postat av: cicci

Vet precis hur det är. Har haft 3 st nu på raken =(.

Det gör ju sååååååååå ONT och man får ju verkligen ont i hela kroppen.

Hoppas du mår bättre nu.

Lycka till.

2009-10-17 @ 22:58:13
URL: http://cizziandesson.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback