Vad göra?

Om en halvtimme ska jag lämna Alleballen på dagis. Ska jag gå ner till Öppna förskolan då till bebisgruppen, eller ska jag ta och åka till Kinna på förmiddagen? Eller ska jag bara vara hemma?

Gå till ÖF är alltid trevligt + att jag får motion. Åka till Kinna skulle vara bra. Jag behöver gå till Expert med mitt USB-modem och så skulle jag behöva köpa födelsedagspresent till systersonen som har kalas i helgen och fyller 8 år nästa vecka.

Vara hemma är inte heller helt dumt för jag skulle behöva greja med tvätt och diska.

Hm...vad väljer man? Om jag bara ska vara hemma slipper jag göra mig i ordning :-p

I efdtermiddag kommer min samtalskontakt hit för ett första möte. Ja! Jag fick faktiskt igenom det. BVC-sköterskan ringde och fixade detta åt mig så nu ska jag börja prata med någon äntligen, utan att ens behöva lämna hemmet. Perfekt. Ultrasnabbt gick det att få en tid måste jag säga.

Ja, ja vi får väl se vad jag hittar på nu här på förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag röstar på ÖF! Kul, mysigt, socialt!



// Ida (corona på SB)

2009-11-12 @ 08:50:42
URL: http://idaide.blogg.se/
Postat av: Hanna

säger oxå öf...



va bra att du fått en samtals kontakt å hoppas det kommer kännas lättare om ett tag... vi har en familjepedagog som kommer ca 1g/v å det känns alltid bra när hon ska komma å ännu bättre efter hon vart här...

2009-11-12 @ 09:53:23
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Lupin84

Svårt val... men ÖF är ju kul... sedan behöver man fixa hemma (tyvärr)... hm..

Du väljer nog något bra!

2009-11-12 @ 10:52:15
Postat av: rebecca

ÖF hade jag nog valt, fixat o sånt hemma sen när man inte e ensam hemma med barnen =)

2009-11-12 @ 16:51:29
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Flera trevliga saker att välja mellan samt att en samtalskontakt kommer hem till dig.

2009-11-12 @ 19:50:49
Postat av: Anonym

Tänk på att hålla er ifrån större folksamlingar typ ÖF med Elmer eftersom han inte kan ta vaccin! Även om ni tänker vaccinera er själv för att skydda honom så måste ju han oxå skyddas från smitta utanför familjen. Själv kan jag inte förså hur man (om man inte MÅSTE) ta med sina små bebisar till typ Ullared och såna ställen. Iallafall denna tiden på året...

2009-11-13 @ 15:17:45
Postat av: Beckah

Om någon smittar Elmer med svininfluensa så är det vi i familjen i så fall eftersom det är droppsmitta och vi är noga med hygienen. Man ska inte överdriva. Visst, om hans sjukdom kommer tillbaka så är det ju självklart att han ska vara isolerad från smittorisker men inte nu när han är som en vanlig 10-veckorsbebis.

2009-11-13 @ 15:38:44
URL: http://beckahbitch.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback