Nattababbel

Hej hej mitt i natten!

Somnade framför TVn men är nu uppe och har borstat tänderna och tvättat mig och så där. Ska hoppa ner under det varma täcket igen snart.

Blev ingen fixning av modemet idag men hoppas på att få det gjort imorgon. Vi får se. Var en hel del som inte blev gjort idag så imorgon är det skärpning! Får tvinga mig själv att få lite gjort hemma. Tvätt tex innan tvättberget vräker oss människor övertar lägenheten.

Vi var iväg och handlade på kvällen och jag köpte INGET godis! Otroligt stolt. Jag är ju egentligen sockerberoende men tänkte mig ha en lite finare vecka här för att se om det kanske kunde påverka vikten positivt. Jag har stått still på 71-72 kg sedan jättelänge tillbaka men jag vägrar ju vara så här fet för alltid.

Jag äter massvis av socker och onyttigheter, dricker en massa läsk och äter en hel del sent på kvällen och hoppar över frukost. Ska försöka styra upp det att bli mer normalt och vuxet. Vi får väl se. Just nu är jag jättehungrig och ser fram emot frukost imorgon.


Imorgon:
Disk
Hänga tvätt
Tvätta 2 maskiner
Plocka i ordning
Dammsuga
Skura
Fixa i ordning kaffeskåpet
Gå med sopor
Gå med papper till återvinningen


Imorgon BÖR det hemliga paketet ÄNTLIGEN vara hemma hos vinnaren! :-) syrran fick ju sitt innan helgen. Sen ska jag lägga upp foton på det hela.

Nepp nu har jag babblat färdigt och ska gå och lägga mig :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

låter som vi båda har samma fina mat vanor å ungefär samma vikt... men godis läsk å sånt e ju liksom så förbannat gott.. å frukost jo d äter jag väl ibland men om d e kl 10 lr 15 spelar mindre roll ju:P

2009-11-24 @ 09:13:51
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: BeckaHBitcH.se

Ja precis hehehe ibland blir frukosten kl 15 typ och i mitt fall kan den bestå av lite vcad som helst. Chips tex.

2009-11-24 @ 09:26:27
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: thile

Jeg håper du 'babbler'mycke fremover, fordi jeg liker det du skriver. Mange gjør det, forstår du <3. Det er ikke babbel, jeg bare tøyser (vet ikke hva ordet er på svensk).

Fin liste over dagens gjøremål.

Trøst, jeg eter for mycket søtt også :(

Det sluter vi med NÅ, eller ??

2009-11-24 @ 14:20:37


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback