Kissie = lättlurad

Haft 2 systrar här på kaffe :-) de blev lite avis på den fina presenten som kom med posten igår. Ska snart visa upp måste bara fixa bilden fört. Seeegt jag vet men det blir bättre bara jag får tillgång till internet i min egen dator så kommer allt gå mycket smidigare.

Idag har inte mycket hänt här hemma! Inte ens lagat mat så vi får äta upp resterna från igår (köttfärsen igår blev pannbiffar + gräddsås).

Urk, jag är fortfarande lika trött!

Hahaha läste inne hos Kisse att hon absolut inte tänker ta vaccinet mot svininfluensan eftersom en person DÖTT av vaccinet. Eh ...ja! För visst är Kissie en nyligen hjärttransplanterad gubbe på 50 år så hon behöver oroa sig? ;-) nej.

Dessutom länkar hon till Aftonblaskan. Den mest seriösa nyhetskällan vi har i vårt land. Not.

Varsågoda att låta bli att vaccinera er gott folk men för FASEN gör det av rätt anledning och inte på grund av misstolkningar, felaktiga rykten och skrämselpropaganda.

Kommentarer
Postat av: thile

Det var klar tale, vennen! Enig med deg!!

2009-11-26 @ 17:32:24
Postat av: Madde

Hehe håller med. Folk får göra som dom vill men tycker det är rätt kul när folk hänvisar till filmer på YOUTUBE och aftonbladet/expressen som säkra källor. Jag ser det framför mig om jag tex skulle komma på ett seminarium eller på min tenta (läser på högskola) och säga att jag hittat min källa därifrån. Jag skulle direkt få omtenta/bli utskrattad. Förstår inte hur folk kan köpa saker som sägs på youtube/aftonbladet att folk inte är mer kritiska och kollar upp riktiga källor.

2009-11-26 @ 18:21:29
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Jannike

Kissie = KORKAD...

2009-11-26 @ 18:24:27
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

hmm.. men du förstår väl att inte Kissie är "for real" hon vill ju bara att folk ska snacka om henne. Hon tjänar ju pengar på det!

2009-11-26 @ 19:37:03
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Christer Romson Lande

nyligen hjärttransplanterad gubbe på 50 år som dessutom inte tar medicinerna ordentligt som ska förhindra en avstötning...

2009-11-27 @ 00:27:57
Postat av: Jill

Men folk har ju VACCINERAT sig av exakt samma anledning?! "oj, hjärt och lungsjuka 30 åring dog i svininfluensan.. En förkylning hade dödat.. men skit i det.. HAN DOG AV SVININFLUEANSAN"



nej vi sket i att vaccniera oss!

2009-11-28 @ 11:18:27
URL: http://rokkajill.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback