Godmorgon

SHIT så många frågor!!! :-o

Jag inser att jag tog mig vatten över huvudet. En hel dag var tydligen för lång tid att ha öppet för frågor hahaha men jag kunde ju inte föreställa mig att det skulle ramla in så många. Jaja nu vet jag det till en annan gång. Grejen är att jag haft frågestund innan och då kunde folk fråga i flera dagar och det blev inte i närheten så många.

Nu ska jag sätta på kaffe och sen fixa i ordning Alvin för dagis. Jag SKA fixa modemet idag! Eller rättare sagt; lämna in det iaf efter många turer hit och dit och tester med drivrutiner och skit.

Någon gång under dagen sammanställer jag frågorna med svar i ett inlägg.


Jo ...en liten grej bara ...vet ni hur micropopcorn ser ut innan de är poppade? Klipp upp en påse och kolla vettja :-) annars kan jag avslöja att en uppklippt micropop ser ut så här (scrolla):










*varning för känsliga*




















BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ




Kommentarer
Postat av: rebecca

Dela upp frågorna i olika kategorier, tex om ditt gamla liv, barnen, utbildning m.m. ja som man sett att andra gjort. Så skulle jag gjort iallafall. :)

2009-11-25 @ 09:08:47
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Carolina

Usch, ser inte direkt fräscht ut! ;) Kul att du fick så många frågor - ska bli spännande att läsa sen!

2009-11-25 @ 09:41:22
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Amanda & Oscar

Blä.. skönt att jag inte gillar popcorn ;)

Kul med frågorna, ska bli spännande att läsa sen!

2009-11-25 @ 10:54:46
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Veronica (Lupin84)

Spännande med svaren sedan...



Urs...ser ju inte så trevligt ut...

2009-11-25 @ 10:55:46
Postat av: Annelie

Usch och fy, kunde aldrig tro att det skulle vara så mycket fett i dem!!



Kul att du fick många frågor, jag ser fram emot att läsa svaren.

2009-11-25 @ 12:14:13
Postat av: Milla

Och.. det ÄR läbbigt. Palmolja... inte nyttig.

Tack för att du fick mig att lova att ALLTID poppa egna på spisen till barna! :) kram

2009-11-25 @ 14:39:02
URL: http://www.ganskahomemade.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback