Babbel

Mår illa (ätit för många After Eight) ;-)

Bonde söker fru - HAHAHA men vad ÄR det för folk de rotat fram i år? Nåja. Nog talat om det.  Underhållning är det iaf och aldrig förr har så många med bäver-gula tänder trängts i samma TV-program :-D SMILE!

Anyway...

Har plockat ihop mina hemliga paket ikväll :-) ska bli sååå kul att se om  de uppskattas hihi. Ska försöka skicka det ena imorgon och överlämna det andra också.

Sen drar jag väl igång den nya tävlingen, den kommer pågå lite längre än den förra.

Alvin har varit en liten gnällis idag lille plutten. Pga vaccinet. Victor har tagit sitt idag och blev dålig nu ikväll. Inget allvarligt, han bara känner sig lite krasslig, eller TUSSIG som det heter där jag kommer ifrån - gulligt ord <3



Nepp nu ska jag ut å surfa lite, in på bloglovin och se vad alla jag följer har skrivit :-)

Kommentarer
Postat av: Bodil

På tal om Bloglovin', du har ju en hög prenumeranter. Men av ren nyfikenhet, vilka bloggare följer DU? Kan du inte göra ett inlägg om det? Vore kul att veta vad du gillar att läsa. :D

2009-11-18 @ 22:20:22
URL: http://enmynta.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback