Alvins rum

Många vill se bilder på Alvins rum men jag lovar, det är INTE något märkvärdigt :-) bara ett helt vanligt rum som numera kan användas till skillnad mot för ett par dagar sedan då det användes som förråd i princip.

Men visst ska jag väl kunna kasta upp ett par bilder här i bloggen under dagen :-)

Det har varit mitt sovrum förrut så tapeten är typ beige-ljusbrun och skär sig mot Alvins grejer som är i glada färger och hyllorna i vitt hehe men det får vi fixa nån gång också och hiva upp en ny tapet kanske.

Resten av hemmet vill jag inte visa :-P av samma anledning som jag inte vill visa före-bilder på Alvins rum ;-) men kollar man bilddagboken ser man rätt mycket av hemmet på bilderna med barnen. Men så fort det är fixat såkommer bilder av resten av hemmet. Fixande är på G.

Nog om det.

Det regnar ute och inne finns drivor av gtvätt och disk som fått stå helt åt sidan i flera dagar. Massa trist med andra ord så disk och tvätt står på schemat idag.

Kommentarer
Postat av: thile

Men vi venter til du er klar med bilder fra rommet til Alvin. Håper du er klar med disk og tvätt! Jeg forstår du har hatt mycket å se til i helgen. Duktig du <3 Kram

2009-11-30 @ 14:36:57
Postat av: Annette

Det behöver inte vara märkvärdigt heller! Bilder på "märkvärdiga" hem kryllar det av på nätet, börjar bli rätt tråkigt :)

2009-11-30 @ 15:30:50
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback