Sjukskriven

Nu har jag  varit till läkaren och är numera sjukskriven. Har även varit och hämtat ut ett par hjälpmedel för foglossningen. En kilkudde och en griptång.

Kilkudden känns väldigt bra, jag kan sitta utan ont igen :-) dessutom har den ju den trevliga bieffekten att magen får mer plats så man slipper ha magen i lungorna :-) åtminstone ett tag, tills magen blir stor ;-)

Idag är jag i vecka 24+0, vecka 25 :-)

När jag mäter SF-måttet hemma så blir det 28 cm hahaha heltokigt men jag minns från förra gången att hemma-mätningar inte är speciellt tillförlitliga. När jag pressar ihop och verkligen försöker få ner måttet får jag ner det till 25-26 cm iallafall, det är nog närmre sanningen förmodligen. Fast jag har ju en BM som mäter superlitet så vi får väl se på måndag när jag ska dit :-)

25-26 cm är helt okej för då följer jag kurvan jag påbörjat, som ligger rätt högt och det är ju viktigast.

Kommentarer
Postat av: mitha

Som jag skrev på Facebook så hoppas jag FK är snälla mot dig nu...de har ju en tendens till att inte va det tyvärr mot oss som blir sjukskrivna! mkt hänger ju läkaren intyg också!



LYCKA TILL o hoppas det blir bättre med foglossningen nu



kram

2009-05-20 @ 10:06:33
URL: http://himmelohelvete.se
Postat av: Bodil

Hoppas att sjukskrivningen går igenom även hos FK, och att dina hjälpmedel är till nytta.

2009-05-20 @ 11:14:39
URL: http://enmynta.se
Postat av: Anonym

Hej!

Rekommenderar dig att skaffa en glidmatta till sängen!Man får låna av sjukgymnasten! Helt suveränt bra! Hade en själv nu sista gången! Kram

2009-05-20 @ 18:23:37
Postat av: T r o l l i s

Hoppas verkligen du inte behöver brottas med FK om sjukskrivningen! Ge inte upp iaf! Stå på dig! Du är duktig på att motivera, det vet jag! Du kommer vinna i Länsrätten om det går så långt! Det gjorde jag!



Kraaam!

2009-05-21 @ 10:25:16
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Iria

Men, fattar inte riktigt, vad ar du sjukskriven fran? Jag trodde inte du jobbade?

2009-05-24 @ 03:55:40
Postat av: Beckah

Man kan inte veta och förstå allt :-) Vilken tur att det räcker att jag vet och förstår :-)

2009-05-24 @ 07:25:21


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback