Gravidtröjor

Av alla tröjor som passar mig NU i vecka 23 så är det nästan bara vanliga tröjor som är superlånga eller tunikor. Alla som faktiskt är mammatröjor på riktigt är urväxta eller på god väg att bli.


Så himla stor är jag inte och jag har definitivt en bit kvar till höggravidsstor mage och det är väl ändå meningen att man ska kunna ha gravidtröjor när man är höggravid? Eller?


Det här gör mig jätteförvirrad och får mig att känna mig asfet.

Tröjan på bilden är en så kallad mammatröja. Jag har att välja på att ha en liten glipa längst ner eller skidbacke mellan tuttarna och magen. Båda alternativen känns väldigt osexiga. Till detta hör också att jag har pyttesmå bröst. Tänk om jag haft ett par normalstora tuttar som OCKSÅ skulle få plats i tröjorna förrutom magen...


Gör jag fel på något sätt? Eller är det så här för alla?


Kommentarer
Postat av: Heidi

Det har jag med vart med om.. att gravidtröjor är helt fle skurna.. tanken är ju med dessa tröjor att de ska DÖLJA magen och inte visa upp halva.. längst ner som hänger. Hmm å det är MÅNGA tröjor som är så. Måste ha långa linnen under så man inte ser helt galen ut..:-) Fin du är föresten och fin mage!

Kram

2009-05-12 @ 07:46:43
URL: http://vittsomsocker.blogspot.com/
Postat av: Anna

fin mage :-)

2009-05-12 @ 15:20:12
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Marie som gillar Beckahs blogg!

Det finns en jättesmart grej för glipande tröjor som visar magen... En sk. "elastisk tub" eller bred mudd man trär på sig och som döljer glipan. Finns både på H&M (billigt) och hos Polarn o, Pyret.

2009-05-12 @ 16:24:53
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Oj, så stor mage du har om man jämnför på min minimage, och jag är ändå i vecka 25. ;O. Men grattis! :).

2009-05-17 @ 19:07:27
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det är inte speciellt sexigt att vara gravid.. :P Du får ha "skidbacke" eller ha ett par högre byxer på dig. Jag har samma problem ibland. Men då har jag inga mamma tröjer utan använder fortfarande bara vanliga toppar.

2009-05-18 @ 03:05:13
URL: http://tjn.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback