Trötter

Usch vad jag är trött. Det blir nog nattinatti  här nu tror jag.

Har gått in i vecka 16 idag, 15+0 alltså. Heltokigt :-) jag tyckte nyss jag var i vecka 10 ju. Hoppsan rör sig flera gånger varje dag sådana rörelser att jag känner det. Det känns tryggt. Men jag kan inte känna rörelserna utanpå magen ännu.

På tisdag är det tre veckor kvar till rutinultraljudet. Längtar!

Idag har varit en slö dag. Vi har typ hämtat Alvin från hans Farmor och Farfar och åkt och handlat thaimat, det är allt vi åstadkommit idag. Känner mig nästan bakis hahaha fast jag var så nykter man kan bli :-) sjukt. Fick ju köra lite nu iallafall. Både inatt när vi skulle hem och nu i eftermiddags när vi hämtade Alvin.

Kanske borde försöka köra några gånger i veckan iallafall så jag slipper känna mig yr och illamående bara av tanken att måsta köra bil. Ångest. Jag kör ju faktiskt bra och om jag bara kunde släppa rädslan skulle jag köra riktigt bra.

Nepp, sova var det :-)

Har en spännande grej på G. Väntar samtal i veckan, han skulle ringt i slutet av förra veckan så jag hoppas det blir imorgon. Vad det gäller vill jag inte ta upp än :-)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingrid (JoJsmamma på SB)

Vet du, jag väntar också ett spännande samtal som skulle kommit i fredags. Vi får hålla tummarna för varann!

2009-03-15 @ 23:16:06
Postat av: korven

hej! såg en kommentar på tjuvtittat om nettohundarna som förökar sig på en nettoskyllt Du sa att man aldrig få se sånt i sverige.



FEL! Jag har sett många sånna nettoskyltar i Sverige! "Nytt Netto påväg, vi jobbar på saken" och sen doggystyle på det

2009-03-15 @ 23:22:36
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Är det nåt speciellt som har hänt så du mår illa av att köra bil? Olycka? Jag känner en tjej som var med om en rätt otäck olycka och inte vågade köra efter det, men sen skaffade dom en stor pickup-aktig bil och då vågade hon, kände sig tryggare i den. Nu klarar hon att köra andra bilar med. Bara en tanke.

2009-03-16 @ 09:36:15
URL: http://hundmamman.blogspot.com/
Postat av: Beckah

Anledningen till att jag tycker det är läskigt är för att jag tog körkortet i juli förra året och inte har någopn bil så jag aldrig kan köra och komma in i det. har bara kört någon enstaka gång sen jag fick kortet och nu har jag inte kört sen i september förra året förrän nu i helgen då.

2009-03-16 @ 09:43:56
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Johanna M

Nu blir vi nyfikna... :-)

2009-03-16 @ 10:25:32
Postat av: Elisabeth

OK. ja man ligger ju av sig. Försök kör så mycket du kan, och på lugna vägar så tror jag att du kommer att känna dig säkrare.

2009-03-16 @ 11:26:54
URL: http://hundmamman.blogspot.com/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback