Rent var det här :-)

Fick provsvaret på urinodlingen och den var helt ren, ingen GBS (eller något annat för den delen) så mina sammandragningar är bara helt vanliga normala sammandragningar för att livmodern vill träna inför stora dagen i september :-)

Gött! Det funkar jävligt bra hittills att bestämma sig för att ha en bra graviditet. Hittills har den varit kanonbra. Såg på lite magbilder från jag väntade Alvin och fylldes av en enorm tacksamhet att få uppleva detta igen. Längtar efter en stor mage med massa bebissparkar *myyyyyyyyyyys*

Nej nu får jag ta och gå ut med Alvin en stund, vädret är för bra för att jag ska kunna motivera att sitta här ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så tänkte jag med när jag väntade min trea, bestämde mig från början att inte oroa mig i onödan och det funkade faktiskt väldigt bra, Lycka till nu!!

2009-03-17 @ 16:33:03
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Ariella

Va skönt att det inte var nått.



Kram

2009-03-17 @ 19:29:15
URL: http://www.busfamiljen.com/wp
Postat av: Bodil

Vad skönt att allt var bra!

2009-03-18 @ 09:26:26
URL: http://badhusgatan17.blogspot.com
Postat av: Johanna M

Ja, passa på och njut nu, troligen (?) blir det den sista graviditeten!



Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback