Lördag

Say what?

Är det redan lördag igen? Tyckte nyss det var lördag. För 8 dagar sedan var jag i vecka 12 och imorgon går jag in i vecka 15 :-) klura på den en stund du ;-)

Jo jag gick ju in i vecka 13 för en vecka sedan och sen fick jag veta att jag var i vecka 14 några dagar senare och nu imorgon är det 14+0 alltså går jag in i  vecka 15 :-) solklart minsann ;-)

Vi har varit iväg och käkat på donken idag hehe gött en lördag. Ikväll blire TV andra chansen. Igår hade jag skittrevligt framför TVn hahaha jag körde Ebba & Didrik rejs :-D gav hela serien på dubbel-DVD till Victor i julklapp så igår spanade jag igenom, det tog ett antal timmar men värsta nostalgin :-)

Hoppas alla får en trevlig kväll.

Till "er" där ute som sörjer idag, gråter och mår riktigt skit vill jag bara säga; en varm kram och alla mina tankar, oavsett varför det blivit som det blivit är ju smärtan lika fruktansvärd ändå och den smärtan önskar jag ingen, så; varma kramar!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

titta också igenom Ebba och Didrik för ett tag sen.

2009-03-07 @ 18:39:30
URL: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: Anonym

Till "er" där ute som sörjer idag, gråter och mår riktigt skit vill jag bara säga; en varm kram och alla mina tankar, oavsett varför det blivit som det blivit är ju smärtan lika fruktansvärd ändå och den smärtan önskar jag ingen, så; varma kramar!

<3<3<3



är det riktat mot någon speciell?

2009-03-07 @ 22:40:56
Postat av: T r o l l i s

Ebba & Didrik...Fina minnen det!

2009-03-08 @ 13:17:02
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Filura

Veckorna bara FLYGER fram, fattar ingenting jag, hihihi.. Nyss föddes Elvira och nu är hon drygt en månad. Ja, jösses säger jag bara.

2009-03-08 @ 17:24:20
URL: http://www.mysfias.se
Postat av: kicki

Snälla beckah. SLUTA skriv i min blogg, varför gör du det? vad vill du mig? vill du vara min vän, ok. Be om förlåtelse och RING soc och dra tillbaka ditt skitsnack, så kan vi föra en diskution DU OCH JAG på tumanhand sen utan en massa jävla drama, om du inte vill det, SLUTA då skriv i min blogg, ja börjar fan snart GRÅTA!!!

Du har min msn adress. [email protected]



Annars, hejdå föralltid. SNÄLLA!

2009-03-08 @ 21:42:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Lovemytheo


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback