Kort till digitalboxen

Jahapps. Unge herr Alvin Ris (a.k.a. Poppo Fis) hittade det spännande KORTET i digitalboxen igår. Nu är kortet spårlöst försvunnit och vi har letat och letat.

Fattar ni hur många skrymslen och vrår det finns i ett hem där en 1,5-åring kan få för sig att peta in ett platt litet kort? Många! *suck* ringde ComBort och frågade om man kunde beställa ett nytt. Jodå ENBART 350 spänn!

Nåja. I övrigt var gårdagen rätt okej, otroligt fint väder och grillat till middag så man får väl vara glad för det lilla.

Idag har jag varit till Arbetsförmedlingen. jga har blivit beviljad att få en praktikplats genom dem *wiie* men problemet nu är att hitta ett ställe :-D haha det får ju gärna vara något jag har nytta av samtidigt som det inte får vara så jobbigt att foglossningen bryter lös. Vill orka med alla 8 veckornas praktik.

Nu ska jag dricka kaffe för det har inte hunnits med idag ännu och så ska jag surfa tradera och leta lite pryls :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blä för Comhem! Tycker deras tjänster är fruktansvärt dåliga

2009-03-30 @ 12:22:27
Postat av: Jelika

Tore snodde min lapp med en lottovinst och la undan någonstans. Den är fortfarande borta!

2009-03-31 @ 12:49:14
URL: http://jelikas.blogg.se/


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback