Bra natt

Inatt sov han faktiskt. Han fick visserligen Ipren innan han la sig men ingen ny dos mitt i natten :-) så inatt provar jag att inte ge Ipren alls om han inte vaknar då.

Kollade typ 10 gånger i natt om han hade någon mask också men det hade han inte så den teorin från barnmottagningen kan jag nog skrota helt nu.

Så det är nog växtvärk som många skrivit. Det känns ju logiskt också eftersom han beter sig precis som Victor gjorde och Victor hade ovanligt stora besvär med detta under flera år.

Nepp nu ska jag ta och dricka kaffet som just blev klart. SHIT vi har värsta vårvädret ute med strålande solsken och så luktar det till och med vår :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen. Emelisa började krångla i julas med sömnen. Vaknade och skrek. Jag tror hon bara skulle kolla så att vi var där. Kan kanske vara mardrömmar han har?! Kram

2009-03-17 @ 11:38:17
Postat av: Kicki (storasyster)

Skönt för er båda med en hel natts sömn =)

Ja, visst är det helt underbart väder ute!!!

2009-03-17 @ 12:06:35
URL: http://ettermyreblaj.bloggagratis.se
Postat av: Johanna M

Vilken tur att ni fick sova, hoppas det är över för denna gång. Jag tänkte också som Åsa ovan att det kan vara mardrömmar, min dotter som är tre månader äldre än Alvin fick det i vintras. Hon vaknade på nätterna och skrek, ville inte somna om. Nu är det som tur är över.



Å andra sidan sade han ju "AAJJE", något som ändå låter som om han hade ont nånstans.

2009-03-18 @ 09:10:53


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback