Oh HAPPY day!

U-n-d-e-r-b-a-r-t

Att åka och träffa Victor idag och även få träffa hans syskon dessutom vägde definitivt upp för hela den pestiga veckan. När vi begav oss hemåt igen så åkte jag med ett leende :-)

Sen ringer mobilen...

-Hej hej! Ni behöver inte passa hundrarna.

:-o :-o :-D Mathias syster tar alla 4 hundar istället för att vi skulle ta 2 var. Jag vet... jag borde verkligen skämmas och känna mig dum och bortskämd och borde säga ifrån att nej, såklart tar vi hundarna som lovat. men det GÅR INTE! :-D Känslan av ENORM lättnad, glädje och tacksamhet över att slippa det är så förbannat jävla stark att jag bara inte KAN må dåligt över att vi inte ställde upp på detta. Usch för mig.

Jo jag tycker jättesynd om dem. Speciellt eftersom det innebär en massa jobb iom att de nu får både hanar och honor att passa och det är löp-tid för en... men nääää, det hjälps inte, jag är fortfarande bara lättad och glad (och tacksam).

Nog om det...

Tillbaka till Vallentuna och Victor :-) han har fått en massa färg av solen och håret har blekts som det brukar på somrarna. Jättefin var han och gulliga bröder med :-) Jag har inte träffat Robin på 9 år och Gabriel på 5 år tror jag det är. Det var uppskattat av Victor och Alvin med att träffas. Alvin blev skiiitglad att få träffa storebror <3 Victor med såklart men 3 veckor är längre om man är 2 år än om man är 11 år.

Blev ju lite jobbigt för Mathias förstås som fick köra typ 80 mil istället för 40 ;-) och dessutom betala bensinen :-p fast jag tror han tyckte det var värt det ändå när han fick se hur lycklig det gjorde mig och barnen att ses och det var nog rätt trevlig även för honom att träffa Victor och hans syskon. Resan gick bra och vi är hemma och jag slapp att köra ett endaste dugg *pust*. Iofs är det inte jättekul att ÅKA 80 mil heller när man är väldigt gravid med vatten i sina stela knän bland annat men men.

Nu ska jag ladda in foton i datorn och bara njuta av att äntligen vara hemma <3 <3 <3 Vilken underbar dag!

Kommentarer
Postat av: thinki.se

Men att skaffa 4 hundar och lägga bördan på familje och vänner när det råkar vara så att man ska bort? Nääääh, ha INTE dåligt samvete gumman!

2009-07-12 @ 23:14:43
URL: http://www.thinki.se
Postat av: donna

shiiiiiiit vilken nice blogg baby!

2009-07-12 @ 23:26:42
Postat av: Christer Romson Lande

Hon tar väl alla hundarna för att hon vet att hon besväras mycket mindre av det än vad du gör? Det är som när man får en oväntad present. Det rätta svaret är inte "jag kan inte ta emot den, det är alldeles för mycket" utan "tack!"

2009-07-13 @ 08:58:15


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback