Nytt på Tradera!

Har ääääntligen fått upp lite på Tradera. Ja, alltså för några dagar sen. Mycket mer ska till för att få månaden att gå ihop :-) det jag la upp häromdagen är för att finansiera Alvins nya vagn. Sen får jag hiva upp lite mer för att ha råd med Victors födelsedag.

Mina annonser finner du här: http://www.tradera.com/auktioner/Beckah82

Än så länge är det några po.p-jackor och ett par velourbyxor (asballa) :-) men mer kommer inom några dagar.


http://static.tradera.com/internal/site/items/logo_194x51.gif

Kommentarer
Postat av: camilla

Fina kläder på tradera. Men du sparar väl lite till hoppsan oxå? jag tycker ärva kläder är toppen! billigt å bra. men visst, vill man ha snabba pengar så får man ju sälja på datorn.

2009-07-31 @ 22:00:57
Postat av: Trollis

Me like!

2009-07-31 @ 22:21:44
URL: http://www.thinki.se
Postat av: Beckah

Camilla; nej jag spar knappt något till Hoppsan. jag har redan tröttnat på det mesta och vill slippa se plaggen på en unge till ;-) just därför har barnen också vääääldigt mycket kläder. jag tycker det är kul med mycket olika plagg och tröttnar fort.

2009-08-01 @ 03:38:42
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Me like!

Vaddå vill slippa se plaggen på en unge till? Små barn växer i en rasande fart, så jag tror knappast dina barn hinner använda ett plagg så länge så du hinner tröttna. Dessutom har dina barn väääldigt mycket kläder och hur ska dem ens hinna använda dessa? Dem lär väl inte slita ut plaggen speciellt för det gör tvättmaskinen åt dig. Du skrev precis om menskopp som var SÅ bra och miljövänligt. Vad kostar inte vårt konsumerande av kläder och andra prylar. Tänk miljösmart och handla mindre, säger jag bara.

2009-08-02 @ 00:07:58


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback