Idag för 11 år sedan...

Idag för 11 år sedan var jag beräknad att få mitt första barn. Victor var tänkt att komma idag, den 28 juli 1998. Men dagen kom och gick och ingen bebis syntes till. Inte på väldigt länge faktiskt. Varje dag känns som ett år när man går över tiden (det vet de flesta som testat).

Är man dessutom 15 år gammal är varje dag ännu längre. Jo, det är faktiskt så! Tiden går snabbare och snabbare ju äldre man blir. För en ettåring är ett halvår en evighet - det är ju halva livet! Det känns för ettåringen ungefär som 13 år känns för mig.

Tror de flesta känner igen vad jag pratar om - att tiden går snabbare och snabbare.

I vilket fall...

Om 18 dagar är det Victors födelsedag istället. Sen börjar skolan några dagar därefter. Sexan. Min lilla kille börjar sexan. Fatta att han börjar HÖGSTADIET om ett år. ETT ÅR!!! Jag fattar det iallafalll verkligen inte. Inte över huvudtaget.


Ungefär en månad innan Victor kom ut


Nyfödd. 15 augusti 1998


17 augusti. Nyss hemkomna från BB. Victor är 2 dagar gammal och får träffa moster Angi.


3 veckor gammal


6 månader


1 år


2 år


2-åring och 18-åring


Nästan 3 år


4,5 år


5 år


6-årsdagen


Typiskt Victor. Det här är Victor i ett nötskal genom livet. Klättrar bokstavligen på väggarna.


7-åring

 
9 år och har fått en Alvin-brorsa

 
På väg mot 10 år


Snart 11 år

Kommentarer
Postat av: rebecca

Ja fyfan.. tiden går apfort, otroligt fort, för fort..

2009-07-28 @ 11:26:47
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Kaiza på FL.

Han är sannerligen en vacker pojke. :-) Åhh vad ung du var, lilla flickan. Men det går bevisligen ändå. Jag var gammal jämfört med dig, nyss fyllda 18. En fördel med att få barn så tidigt är att energin räckte lite längre, så upplever jag det iallafall, nu är jag medelålders och trött och snart är äldsta dottern myndig. Jag förstår inte.. ska hon få ta viktiga beslut utan att jag får vara med och lägga näsan i blöt..håhåjaja!! ;-)

2009-07-28 @ 13:24:53
Postat av: Mia

Vad fin han är! Ja tiden går såååå fort och ja det är sant ju äldre man blir ju fortare upplever man att tiden går, ibland skrämmande och man vill bara stoppa tiden men det går ju inte.

2009-07-28 @ 19:22:11
Postat av: Sussie

åh vilken fiiin pojke han är!!!

2009-07-28 @ 19:47:21
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Trollis

härliga bilder. När han var 9 år hade han en oerhört snygg PoP tröja, hihi

2009-07-29 @ 09:01:58
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback