Extra kontroll hos BM vecka 34+1

För att få det här med tillväxten ur huvudet så gick jag en sväng till BM idag oanmält. Jag bad om att få SF-måttet mätt bara vilket jag fick :-) Snällt att klämma in mig där en sväng så jag fick lugnat mig lite ;-)

Det växer... och ganska fort med men inte så illa som jag fick för mig så nu är jag helt lugn igen. Det ser bra ut på kurvan. Hon mätte det till 35 men lyckades pressa ihop det ganska hårt till 34. Jag satte närmre 35 på min ritade kurva eftersom det egentligen är mer sanningen. Hon tryckte ju ihop allt hon kunde för att lugna mig.

Såg nu när jag skulle rita kurvan att jag ritat fel på Alvin. Han hade 38 som slutmått i vecka 39+ och inget annat :-) så det har jag fixat nu på den här nya kurvan:



Om man ritar in det på en riktig kurva ser det ut så här:




Jag fick lyssna på Hoppsans hjärtljud också som låg på fina 135 och hen protesterade inte alls lika mycket som hen brukar över dopplern.

Riktiga BM-besöket är om 6 dagar :-) och det är ca 3,5 vecka kvar till viktskattningen nu.

Kommentarer
Postat av: Trollis

Kul att få se jämförelsen!

2009-07-30 @ 22:37:45
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback