Å lycka!

En glädjeprick, ett litet ljus i mörkret kom denna gråa, sura dag :-)

Jag har köpt en vagn!!! :-D *wiiiiiiie*

Till Alvin alltså ;-) en lika liten och smidig sulky som han redan har men som inte är lika gammal och pinsam och solblekt ;-) mycket finare och med sufflett och nästan helt liggläge (OM jag behöver lägga ifrån mig Hoppsanbebisen i vagnen från sjalen, tex blöjbyte). Superfin, superbilligt och med många tillbehör *glaaaaaaaaad*

Men den kommer inte hit förrän nästa vecka. Jag har köpt den begagnad alltså från Blocket ;-)


Denna som han har nu är ju skämmig att visa sig ute med ;-)





Men JAAAAAAAAAA jag är fortfarande sur (se förra bloggningen) för någon har fortfarande inte fått fingrarna ur utan sitter vid datorn med MYCKET viktiga saker så som Farmville...

...medan jag gett Alvin lunch och sånt.

Kommentarer
Postat av: Trollis

Grattis. Roligt med nytt, även om det inte är NYTT.

2009-07-30 @ 22:39:31
URL: http://www.thinki.se


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback