Varningen

Varningen på familjeliv ordagrant:


Ditt inlägg enligt nedan har plockats bort då det tolkas som provocerande och i strid mot medlemsvillkoren (§15. Olämplighet, uppseendeväckande och provokation). Man får inte posta inlägg för att medvetet förstöra eller provocera så att det uppstår onödiga påhopp osv.

Du får därför en varning för det provocerande inlägget.

***

"Beckah82 skrev: Vad gjorde du sen? Lät bebisen slicka av dina fingrar och tackade bebisen för den sköna stunden?"

och det var ett var på detta inlägg:

" Anonym: Ge efter för spyimpulsen nästa gång, då kanske ditt tangentbord klibbar ihop så jag slipper läsa att jag är pedofil fler ggr idag. Självklart fick jag orgasm, normalt inom en minut. Tror du jag bara satt och lattjade med blygdläpparna?"

***

Detta föregicks av en konversation fram och tillbaka där hon skröt om hur hon onanerat medan hon ammade och jag svarade med avsky och pedofilvarningar.

Men inlägget jag fick en varning för var det som går att läsa ovan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är glad att du slängde den kommentaren beckah! Kommer sakna dig på familjeliv men nån måste fan slänga ur sig lite sånt ibland så dom tänker till.



Kram kram

2009-01-17 @ 01:37:27
URL: http://rullgardinsflikkan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Är det inte den personen som är provocerande genom att skriva en sådan sak från början? Hade hon tänkt sig att folk skulle reagera positivt mot en sådan störd sak?!



2009-01-17 @ 02:23:56
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker att din kommentar var otroligt provocerande. Så avstängningen är ditt eget fel. Jag kan förstå hur du tänkte men att skriva ner det var ditt eget val. Man måste alltid tänka 2 ggr innan man klickar på skicka!

2009-01-17 @ 08:00:44
Postat av: Ninni

Du är säkert van att höra vilken hemsk människa du är, så jag behöver inte påpeka det igen. Jag tycker bara så synd om dina barn som säkert kommer råka illa ut senare pga av dig. Så säg mig, vem är en bra förälder? Du eller alla andra som du så flitigt och "konstruktivt" ger råd till?

Vet inte hur dina föräldrar uppfostrat dig, att vara en översittare, en jag-vet-allt-och-ska-undervisa-världen-personlighet kommer man inte så långt med. Du jobbar inte va? Vem somhelst förstår ju vilken bitterhet du besitter och att du måste ösa ur dig på nåt sätt, därav både FL och blogg.

2009-01-17 @ 10:16:54
Postat av: Becka

Jag trodde att jag för nyfiken av folks liv men du är ju fan värre. Jag lägger mig bara i och vill veta för mycket om dom som står mig nära. Men du verkar lägga energi på hela världen. Nu tror jag inte du är en dålig mamma men du kanske skulle lägga den energin på din familj istället.

2009-01-17 @ 10:55:44
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
Postat av: wivi

Kan bara hålla med dig! Hur kan man ha mage att göra en sådan sak och dessutom skriva på FL vad man gjort? PERVERST och PEDOFILvarning!

Vadå "lägga sig i allt" som en skriver här,ÅSIKTER får väl vem som helst ha om ALLT och den som inte reagerar på vad "onanisten" gjorde har nog inte så värst mycket innanför pannbenet!

2009-01-17 @ 13:11:18
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: byt ip-nummer

det är enkelt att komma förbi familjelivs banning, byt ip-nummer på din dator då det är det de spärrar sedan kan du komma åt forumet igen, dock får du skapa ett nytt användarnamn för att kunna skriva där. Kom ihåg att använda en annan mejladress bara när du registrerar dig igen då de annars kan spåra dig och spärra dig igen om du använder samma mejladress flera gånger.



2009-01-17 @ 13:56:39
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag tycker ju lätt att pedofil kärringen som skrev de där vedervärdiga sakerna som hon gjorde borde ha blivit avstängd.

2009-01-17 @ 14:01:24
URL: http://www.metrobloggen.se/aek
Postat av: rebecca

jävla äcklo!



kan ju alltid önska att hon inte va anonym i tråden och att någon tog printscreen på allt hon skrev, att någon anmäler + att FL lämnar ut namn och adress på henne till soc.. önskar de vore så lätt

2009-01-17 @ 14:27:08
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej
Postat av: Anonym

Alltså.

Om man formulerar sig som du väljer att göra, om och om igen.... Då går man över gränsen hela tiden. Du provocerat öppet och upprepande andra på Fl så du får vackert stå ditt kast. Bra! Äntligen!

2009-01-17 @ 14:28:40
Postat av: Anonym

Hon skröt inte utan berättade. Du gjorde grova påhopp.



Du borde kanske gå någon kurs i självbehärskning nu när du inte kan sitta på familjeliv och kränka andra.

2009-01-17 @ 18:23:10
Postat av: Milla

Å du är min idol! Tiger inte blint när något som är stört dyker upp! Way to go girl!



Hoppas du inte mår dålig pga detta, keep it up!



Om barn inte kan slåss för sina egna rättigheter får man fan ta på sej boxningshandskarna och slåss åt dem!

2009-01-17 @ 18:48:29
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Linaek

Jag kommer alltid att ta på mej boxhandskarna för barns rätt till ett liv i harmoni. Barns rätt kommer före dåliga föräldrars rätt att behålla och förstöra sina barns liv

2009-01-17 @ 19:11:41
Postat av: Sandra

Jag har helt missat denna tråden på FL, som tur är, för den människan som skrivit detta måste vara väldigt sjuk! Fy vad vidrigt!! Att du svarade så förstår jag, det är väl en normal reaktion. Varför DU blev avstängt och inte den andra personen övergår mitt förstånd...

2009-01-17 @ 19:46:57
Postat av: H

Är ni säkra på att kvinnan/modern menade allvar när hon skrev inlägget på fl?

Hon kanske skrev inlägget med det vidriga innehållet för att provocera er?

2009-01-17 @ 22:45:01
Postat av: Madde

Jag tycker du gjorde rätt. Det borde främst vara hon den där som fick en varning inte du. Vad hade hon förväntat sig? Att alla skulle tycka det var rätt och hylla henne. Nä fy vissa borde inte ha barn..

2009-01-18 @ 09:32:04
URL: http://mammamadelene.bloggagratis.se
Postat av: född på 50-talet

Till H: Skrev hon så enbart för att provocera andra så får hon väl stå sitt kast också!



Min åsikt är den att det finns saker man inte skriver om på "låtsas" ens en gång, bl a det hon vräkte ur sig!



"Bara en mamma"

2009-01-18 @ 10:33:29
Postat av: Meya

Det är väl knappast som så att Beckah inte står för sitt kast. Det jag vet angående henne är att hon ALLTID står för det hon har skrivit. En bra egenskap..

2009-01-18 @ 15:58:28
URL: http://www.metrobloggen.se/xela
Postat av: född på 50-talet

Till Meya:

Du har nog missförstått min kommentar! Läser du den ordentligt så kanske du ser att den är riktad till någon "H" och inte till Beckah!

Jag är nämnligen fullkomligt överens med Beckah angående detta!



"Bara en mamma"..

2009-01-18 @ 16:43:37
Postat av: Anonym

Du borde verkligen jobba på din dåliga impulskontroll..

2009-01-18 @ 19:52:41
Postat av: ellenwesterlund

Hur länge kommer du vara borta från fl då? :(

Kommer sakna dig i tråden ...:(

2009-01-19 @ 08:37:24
URL: http://entvillingmammasliv.blogspot.com
Postat av: CB72

You go girl!

Vi kommer att sakna din otroligt hysteriskt roliga trådar och inlägg Becka.

Du är min idol. Låt inte moralkärringarna på fl trycka ner dig. Du är bättre än dom. Det är DU som går med huvudet högt.

2009-01-20 @ 23:22:05
Postat av: Anonym

är tråden borttagen från fl eller finns det kvar?? Det verkar ju helt sjukt, nästan inte sant.

2009-01-21 @ 21:24:12


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback