Tisdag

Ja det känns som tisdag iallafall men det är det inte. Helt sjukt men det är helg imorgon ..igen! Fan det var ju nyss helg! ...och jul! vad hände lixom? Vart tog tiden vägen?

Va? har julafton varit redan? kommer jag på mig själv med att tänka. Inte på riktigt alltså för jag vet naturligtvis att den har det men ÄNDÅ!

Snart kommer våren med små blommor. Jag planterade lökar i höstas på det soltätaste stället på min tomt. Om de vill kika upp alls så gissar jag att de kommer komma tiiidigt tidigt, det är perfekta stället, soligt, lä, värme från husväggen, lite lutning så eventuell snö försvinner därifrån fortast osv.

Bläää vad jag är trist nu känner jag. Jag har iofs inget bättre att skriva om så.

Inskolningen idag gick bra som vanligt, imorgon ska jag testa att gå ifrån en liten stund.

Jag har en hel hög foton som jag inte orkat fixa in på bilddagboken. Vad värre är - är att jag inte orkat kolla på andras foton heller vilket betyder att jag har typ en miljard bilder att gå igenom *suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha....liiite tråkigt va det allt, att läsa om lökar o sånt! Eller tråkigt.... väldigt vuxet om inte annat! =) ;-)

Vad skönt att inskolningen går bra, om 1 vecka börjar jag med inskolning på min lilla tjej... hon är i värsta separationsångestperioden typ så jag hoppas verkligen det kommer gå bra på dagis nu! :-s

2009-01-15 @ 22:48:39
Postat av: Lindisen

jag har oxå en riktig bdb-svacka! den går väl över snart antar jag =)

2009-01-16 @ 20:06:44
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback