Inskolad och klar

Nu är lilleman så gott som färdiginskolad :-) Igår lämnade jag bara utan att ta av jackan osv men var kvar någon minut iaf. Idag så lämnade jag direkt, pussade på kinden, vinkade och hej hej. Inte ens avklädning eftersom de var på väg ut.

4 timmar var han där, åt lunch och var med på vilan. jag skickade med honom hans lilla kudde också eftersom han inte har någon snutte/napp/nalle eller något sådant. Ville att han ska ha något eget iaf. Han hade tagit sin lilla kudde och lagt sig ner på den och slocknat på en minut hahaha :-D

Men en trist grej var att han ätit jättedåligt på lunchen så när jag kom för att hämta honom så skrek han förtvivlat efter MAT MAT MAT och sprang till bordet och klättrade upp på stolen. Fick skynda mig hem och ge honom lite fisk spenat och potatis som jag ätit till lunch medan han var borta.

Hoppas han äter bättre imorgon så han slipper vsomna hungring och vara hungrig :-(

På fredag ska han vara heldag, 6 timmar så som han ska vara sedan från nästa vecka. 3 dagar ena veckan och 2 dagar veckan efter osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du nästan aldrig om ditt stora barn?

2009-01-21 @ 23:10:04
Postat av: Anonym

Onej, nu kommer ju din blogg bli urtråkig.

2009-01-21 @ 23:12:03
Postat av: Beckah

För att hans vardag är mer privat. Han är en stor kille. Både han och hans kompisar hänger på internet. Det är för hans integritets skull som jag inte skriver lika mycket om honom och för att han helt enkelt inte vill det.



Varför undrar du?

2009-01-21 @ 23:13:41
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Beckah

"Onej, nu kommer ju din blogg bli urtråkig"



Skönt, då kanske du stannar i din egen spännande blogg Kicki.

2009-01-21 @ 23:14:29
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: kicki

Haha asg Sluta anklaga MIG såfort du får ett anonymt inlägg, har du blivigt paranoid? hihi..

2009-01-21 @ 23:29:10
Postat av: Milla

hur 17 märker K att du får anonyma inlägg? varför är hon här och läser om hon bara retar upp sej på allt..



kan man undra..

2009-01-21 @ 23:30:35
URL: http://millarules.blogspot.com
Postat av: Anonym

Din sons vardag är allså privat?

men du har bild på honom över hela bloggen så alla hans kompisar vet ju att hans morsa är en rövknullad idiot som bloggar med folk över halva värden för att få uppmärksamhet. Du kanske borde ta bort hans bilder också om du inte vill att folk ska veta vem han är?

2009-01-21 @ 23:31:20
Postat av: Beckah

Kicki, håll dig borta. Alltså det blir lite pinsamt när man kollar IP-numren så sluta gör bort dig nu. Du har skrivit inlägg 2, 5 och 7. Lägg ner nu. Gå till din egen blogg, stanna där. Tack på förhand. Jag kommer annars att blockera ditt IP.

2009-01-21 @ 23:38:07
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: kicki

Hm himla KONSTIGT att du trodde de var jag i dina förra inlägg då,när de faktiskt inte var det, om du nu kan se IP nummer? asg blev du plötsligt synsk? ;P

2009-01-21 @ 23:44:48
Postat av: Lina

Kul att det verkar gå bra på förskolan för lilla A :)

Min dotter ska börja inskolningen 11:e feb, och jag är super nervös och har separationsångest.. haha.

Synd det där med lunchen bara för Alvin..

men det blir nog bättre ska du se.



Kicki är en tönt btw, hon är bara avundsjuk :P



2009-01-21 @ 23:49:04
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Kikar in då och då...

Ska du börja jobba nu, eller studerar du?

2009-01-21 @ 23:49:20
Postat av: kicki

Jo, verkligen avensjuk på en idiot. shises kom med nått bättre.

2009-01-21 @ 23:55:52
Postat av: Beckah

Kicki; i de inläggen med väldigt mycket kommentarer orkade jag inte kolla IP-nummer i det här inlägget har jag gjort det.





*********



Anonym om Inskolad och klar:



Onej, nu kommer ju din blogg bli urtråkig.



IP: 85.228.235.247 21 Januari, 23:12





*********





kicki om Inskolad och klar:



Haha asg Sluta anklaga MIG såfort du får ett anonymt inlägg, har du blivigt paranoid? hihi..



IP: 85.228.235.247 21 Januari, 23:29





*********





Anonym om Inskolad och klar:



Din sons vardag är allså privat?

men du har bild på honom över hela bloggen så alla hans kompisar vet ju att hans morsa är en rövknullad idiot som bloggar med folk över halva värden för att få uppmärksamhet. Du kanske borde ta bort hans bilder också om du inte vill att folk ska veta vem han är?



IP: 85.228.235.247 21 Januari, 23:31





*********



kicki om Inskolad och klar:



Hm himla KONSTIGT att du trodde de var jag i dina förra inlägg då,när de faktiskt inte var det, om du nu kan se IP nummer? asg blev du plötsligt synsk? ;P



IP: 85.228.235.247 21 Januari, 23:44





*********



kicki om Inskolad och klar:



Jo, verkligen avensjuk på en idiot. shises kom med nått bättre.



IP: 85.228.235.247 21 Januari, 23:55





**********

2009-01-22 @ 00:02:46
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Lina

hihi busted :P



tyvärr så kommer jag inte argumentera nåt med dig Kicki på min blogg.

2009-01-22 @ 00:08:26
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrade bara om din stora kille för att du inte nämner något, men han finns med i presentationen. Är han inte med på familjesaker? Åker ni inte till äventyrsland och bad osv? Vi lever nog väldigt olika liv om din 10-åring hellre är med kompisar än gör något kul med familjen. Hos mig så är det fullt upp med att tillfredsställa önskemålen från 10-åringen, en liten hade fått hänga med på div aktiviteter.

2009-01-22 @ 00:19:02
Postat av: Anonym

Men Kicki då! Har inte du fullt upp med att skriva ut alla kommentarer som du ska lämna till polisen imorgon?



Som jag skrev i din blogg förut (du publicerade naturligtvis inte min kommentar men det var väntat), så anser jag att du faktiskt har hela alfabetet som syndrom, inte bara den vanligast förekommande kombinationen!



Så många förolämpningar, förtäckta hot, ärekränkningar mm som du gjort dig skyldig till, inte enbart mot Beckah utan mot en hel del andra också, har jag aldrig förr skådat inom en så kort tidsperiod! Grattis, åtminstone något du är bäst på!



Det enda FEL myndigheterna kan göra i det här fallet är att ge dig tillbaka din son! Arma tanke!



Ibland önskade man att vissa gamla "åtgärder" funnits kvar i våra dagar, tex tvångssterilisering och lobotomi.....

2009-01-22 @ 00:21:07
Postat av: Beckah

Ja och jag har redan svarat att jag väljer att inte skriva så mycket om Victor som om Alvin eftersom han inte vill det. Det betyder inte att jag inte skriver alls om honom eller att hon inte är med på familjegrejer.



Kanske det är du som har dålig koll på mitt bloggande eftersom du tydligen missar det jag skriver om Victor. hans brottningsträning, tävlingar, hans skola, kompisar, när vi hittar på saker hemma, familjegrejer, kalas osv. Ta och öppna ögonen.

2009-01-22 @ 00:23:01
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är du så snarstucken? Jag har ganska nyligen hittat hit och tyckte mig nu ha en helt vanlig fråga.



Men varför skriver du om honom i bloggen om han inte vill det? Jag får det inte att gå ihop det du skriver.

2009-01-22 @ 00:31:58
Postat av: Beckah



jag finner det mycket märkligt att man ställer en sådan fråga om man nu är ny läsare, då borde man förstå att man inte sett allt.



Jag skrev att jag väljer att inte skriva så mycket om honom eftersom han inte vill det. Jag kan inte skriva lika intimt som om Alvin. Jag kan inte sitta och skriva



"åh idag så åt Victor 3 potatisar till middag och sedan så somnade han jättesnabbt på kvällen efter att han tagit ett bad"



Det är en 10-åring, ingen bebis. jag skriver om annat när det gäller Victor och inte lika ofta.

2009-01-22 @ 00:35:05
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anledningen att jag svarade dig var för att du undrade varför jag frågade varför du inte skriver om ditt stora barn...



Ingen anledning att hänga mig för att jag svarade på din följdfråga på mitt första inlägg!

2009-01-22 @ 01:20:01
Postat av: Sussie

Vad trist att du inte ens kan få skriva vanliga inlägg utan att vissa inte akn låta bli att skriva rtista komentarer.



Jag förstår att det står mest om Alvin..Här är det lika. O vill varken va med på kort (det är sällsynt iaf) eller att jag skriver allt han gör liksom. Så är det när dom vuxit upp och inte är så små längre, för dom allra flesta tror jag!



Ha en bra dag!



Hoppas Alvin äter bättre på dagis idag!

Kram Sussie

2009-01-22 @ 06:58:18
Postat av: Anton.

Eftersom kicki har bredbandsbolaget, så [email protected] skicka dit alla saker typ det extremt otreviga rövknulla kommentarer tillsammans med ipnr så kommer bredbandsbolaget stänga av abbonemanget! I deras villkor står det att man ska följa nätets ettikett regler. Och dessa inlägg kan samlat ge 6 månaders fängelse i värsta fall.

2009-01-22 @ 07:47:21
Postat av: Catharina/ Fidelis

Kicki, du måste vara en av de mest patetiska individer jag någonsin har stött på.

Väx upp!





Beckah: Riktigt tråkigt att din blogg ska förgiftas av personer som Kicki, verkligen.

2009-01-22 @ 10:11:10
Postat av: rebecca

vrkar ha gått smidigt för honom :) hoppas det går lika bra för min lille när han äntligen får en plats :)

2009-01-22 @ 10:17:51
URL: http://medlem.spray.se/gurkpastej/
Postat av: S & P

Vad skoj det går bra på inskolningen :-)



Jag har precis skolat in min lilla tjej, det går toppen där med. Fast inge problem med maten, dock när det är dags att sova. Hon är tydligen orolig, men de skämmer bort henne något fruktansvärt haha Hon hade sovit en liiiten stund på madrassen, sedan 40 min i en frökens famn! Snacka om att smila in sig ;-)



Ni som skriver sjuka inlägg, har ni inget liv och bättre för er? Måste vara sorgligt om hela ens liv hänger på någon annans blogg!



Ha det fint Becka!



/ Skrik o panik från FL

2009-01-22 @ 10:31:29
Postat av: Anonym

Vilken lysande ide Anton kom med, kontakta nu BBB så blir hon av med sitt abbonemang !

2009-01-22 @ 10:38:39
Postat av: Meya

Beckah: Vilken tur att det går så bra med inskolningen. Hoppas att det kommer att fortsätta gå bra i framtiden. Det kan ju (tyvärr) ändra sig ibland.



Kicki: Busted. Ge dig inte på folk som vet att man kan kika upp ip. Tycker nästan synd om dig med tanke på hur du beter dig. Och vilket ordförråd.. skakar på huvudet

2009-01-22 @ 11:25:44
URL: http://www.metrobloggen.se/xela
Postat av: Johanna

Beckis! har du fler inlägg med ipnr där anonymt skrivit så maila dem, så sparar jag dem och kollar upp ip... så får du svart på vitt vem som skrivit.

2009-01-22 @ 11:54:02
Postat av: sisse

Du värmde väl inte spenaten igen?? Det kan vara riktigt farligt..

2009-01-22 @ 12:24:08
URL: http://sisselafriberg.blogg.se/
Postat av: Ellish

Anton: Med tanke på att abbonemaget inte står på min syster så kan de bli rätt svårt, och sen tror jag faktisgt inte att dom stänger av pga ett rätt larvigt internet bråk, och speciellt inte på dessa grunder. De låter rätt långsökt. Men jag tänker inte diskutera saken vidare för jag har bättre saker för mig.

2009-01-22 @ 12:50:31
Postat av: Anton

Nej då ella. BBB har ett villkor i sina regler att man ska följa nät ettikett reglerna som finns, vilket hon helt klart inte gjort, vilket resluterar o varningar och avstäningar, o det spelar ingen roll om det är hon som gjort, eller den som står på abbonemanget, eftersom det är den som står som alltid straffas! Grattis, ´säger jag, hon har sett till att någon annan kommer straffas för hennes språk.



Socialen, Polisen mfl säger ju Kicki ska bry sig om alla som mobbar henne så BBB lär nog bry sig nu med. Disskutera inte du, men svara inte från första början då!

2009-01-22 @ 12:57:46
Postat av: Linda L2K

Lite OT, men man kan visst värma spenaten på nytt.



http://www.fruktogront.se/modules/faq/question.php?pageId=18



=)

2009-01-22 @ 14:35:58
Postat av: Ellish

Anton Jag ringde bredbandsbolaget nyss och prata med dom. Jag fråga om dom kan stänga ett konto pga detta.. vet du vad? Tjejen jag prata med hon börja skratt och sa så här:"Såna löjliga saker bryr vi oss inte om, alla har vi någongång blivit ilskna på någon och kastat ur oss saker på nätet. skulle vi bry oss om sånt skulle vi inte få göra annat än att stänga konton och då skulle vi snart inte ha några kunder" Jag läste även upp en del av alla inlägg som har skickats i mellan folk här, och de är inte bara min syster som använder BBB och stänger dom henne så stänger dom även dom andra villket dom inte kommer att göra. Så länge de inte handlar om grövre brott, enligt BBB är detta bara en liten bagatell. Sen ringde jag även soc och prata med dom För de var en person som påstog att man kunde anmäla den soc anmälan mot B för ärekränkning och förtal. Villket inte stämer. Alla har rätt att göra en anmälan till soc om dom fattar misstanke om vanvård. Sen är de upp till soc att göra en bedömning och utredning på personen i fråga eller inte.

2009-01-22 @ 14:43:22
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: ORRKA

Orka med att två personer tjaffsar på en tredjes blogg.

Hoppas Anton har rätt iaf :P



Söte Alvin är duktig dagiskille nu =)

2009-01-22 @ 15:01:17
Postat av: Catharina/ Fidelis

Ellish, gud vad patetisk du är!

2009-01-22 @ 15:12:30
Postat av: Ellish

Catharina/ Fidelis Mmm visst är jag!? Jag gjorde en rättning då vissa har angivit saker som inte stämmer med Lagen. Så om de är någon som är patetisk så är de väl ändå du.. Men hedan efter om ni har några kommentarer riktade till mig kan nu ju skriva de i min blogg. För även om jag inte tycker om B så har jag lärt mig att man ska visa respekt , och B´s blogg är inget chatforum...

2009-01-22 @ 16:21:09
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Rebecca

hahaha pinsamt att ringa och kolla såna saker när det bara är "bagateller" =) ehh och hur kunde hon se att andra hade BBB genom att du läste upp några inlägg..?

2009-01-22 @ 16:55:22
Postat av: ella

Rebecca För att det är rätt många som skrivit kommentarer i både min och min Systers bloggar så kan jag med ta upp IP nr. Så de var ju rätt lätt för henne att se villka de var som hade BBB. Pinsamt?? De är väl mer pinsamt för den/dom som påstår sig veta men inte har en anning. jag tog reda på fakta villket är normalt att göra..

2009-01-22 @ 17:26:04
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Kickis syster verkar inte heller ha många hästar hemma i stallet...vilket dekadent folk !

2009-01-22 @ 19:23:59
Postat av: Anonym

Men de va ju duktigt jobbat becka och alla andra att ni kunde ta fram IP nummer, eftersom jag sitter på bibban när jag skriver så antar ja att dom ska försöka spåra alla ifrån BIBBAN då eller? asg

2009-01-22 @ 19:34:37
Postat av: Ellish

Anonym Jag lär ju ha mer hästar hemma än vad du har. Att ta reda på fakta innan man öppnar käften är ett normalt beteende som många här skulle behöva gå en kurs i , och jag är varken förfallen, förslappad och blasé, härjad, fördärvad, livstrött. Utan de måste vara dig själv du pratar om ...

2009-01-22 @ 19:36:18
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Oj, trampade jag på en öm tå där, ursäkta att du tog åt så fruktansvärt mycket !

Tycker inte du ska ytrra dig så mycket, ser bara dumt ut, spelar du dum eller är du dum på riktigt ?!

2009-01-22 @ 19:48:19
Postat av: Ellish

anonym Hahahah lilla lilla vän!! Jag tar inte åt mig av sån här skit, speciellt inte av en människa som inte känner mig . Jag dum! Nej de tror jag inte jag är Gudsänglabarn och har alltid varit. Stå för vad du säger i stället...

2009-01-22 @ 19:51:55
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

För det första, kalla mig INTE vän, som sagt du känner inte mig och inte jag dig.

Men en 5- åring hade likaväl kunnat göra den bedömmningen på dig, alltså att du är dum på riktigt !

Go kväll !

2009-01-22 @ 19:54:42
Postat av: Anonym

Så BRA då att de har biblioteket öppet dygnet runt hos er med tanke på vilka tider du skriver. Märkligt att du skriver att du är hemma om du inte är det.

2009-01-22 @ 19:55:59
Postat av: kicki

ja nu har de gått så långt att de kallar min släckt för dumhuvuden också om de inte tycker som dom.

2009-01-22 @ 19:57:54
Postat av: ella

Anonym Ursäkta mig en liten stund måste sluta hoppa av garv!!! Sådär! Jag är knappast Dum i huvet utan de är väl snarare du som totalt hjärndöd med tanke på att du inte enns vågar stå för de du skriver. Du kanske skulle ransaka ditt egna liv innan du yttrar dig om saker du inte enns har en anning om vad du tjattrar om. Som sagt du kanske borde gå en kurs i hur man tar reda på fakta..

2009-01-22 @ 20:09:57
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Fasen me, säg inte att ngn har klonat Kicki -suck-

Du svammlar lika mkt som din syster, lägg ner du skriver och diskuterar som en 3-åring !



-filmtajm-

2009-01-22 @ 20:16:10
Postat av: Anonym

O, glömde säga att ta med syster din och gå på sån gruppterapi, så kan ni slå två flugor i smäll !

Där får ni förhoppningsvis samtidigt lära er lite om folkvett !

2009-01-22 @ 20:19:42
Postat av: Catharina/ Fidelis

Kicki

Du och din syster kan väl sätta er och mögla i ett hörn där ni hör hemma.

Lämna Bekahs blogg i fred och bedriv din "kamp" mot soc och sprid ditt skitsnack i din egna blogg.



2009-01-22 @ 20:22:11
Postat av: kicki

Mögla i ett hörn.

Jag har fått höra då och då att jag skriver omogna saker. Var de där moget skrivet? ta och tänk efter lite nu innan du svarar, varför ska jag stå till svars med någonting jag gjort när folk här beter sig som de vore fucking lekisbarn som inte utväcklat hjärnan till att snacka som folk ännu. ta ur tummen ur ärslet och vakna upp ur din lilla dvala.

2009-01-22 @ 20:24:51
Postat av: Ellish

Anonym Hmm! jag är den enda människa här som har tagit reda på fakta innan jag yttrat mig om saker och ting, Du där imot resonerar som en liten 1 :a klassare som precis lärt sig hur man bildar en mening. Så du kanske borde ta en Svenska kurs...



Nee nu ska jag titta på Tv och mysa med min Man.. Bye bye

2009-01-22 @ 20:26:28
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Catharina/ Fidelis

Finns ingen anledning att diskutera vuxet beteende med dig då du skriver och beter dig likt en fjortis.

Vakna upp och inse att det är ditt egna fel att du förlorade din son. Det är du som beter sig illa mot allt och alla och det är du som inte har ett moget beteende.

Väx upp.

2009-01-22 @ 20:28:21
Postat av: Anton

Kicki: Bibban i Norrköping använder sig inte av bredbandsbolaget, din syster säger ju att du har bredbandsbolaget förresten :P Hur ska ni ha det? Nu ljuger ju någon a er.



Ella: 1. Jo, BBB kan stänga av. Net ettikett gäller, läs deras villkor. 2. Socialen har inget med det och göra, men anmäler man någon och anmälan visas vara osann, då kan det leda till bötespåföljd. Det finns flera praxis på området. Socialen är väl knappast jurister.



Släng er ut härifrån nu, så vi får njuta av riktigt bloggande. Ni gräver er bara ner i skiten med mer lögner.

2009-01-22 @ 20:30:24
Postat av: ella

Catharina/ Fidelis Du måste vara den mest patetiska och omogna person som någonsin gått i ett par skor. Du kanske skulle tänka innan du skriver.. Du kallar både mig och min syster för omogna , men de du precis skrev ja du de går inte enns att förklara.

2009-01-22 @ 20:32:33
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ser jag inte någon här som kanske skulle behöva lära sig stava ?!

Finns kurser för sådana som dej, ta med dig syrran då med va !



Du verkar dessvärre hoppat över årskurs 1, hur kommer det sig ?

Synd, för där hade du fått lära dig att man ALLTID ska börja en mening med STOR BOKSVAT !

2009-01-22 @ 20:33:02
Postat av: kicki

Anton. Eftersom du har så mycket tid över att gräva i mitt fall så betyder det att du inte har något jobb kvar va? Med tanke på att min advokat inte har någon tid över att "spekulera" i andras mål, du kan väl skaffa dig ett eget mål och gräva i istället? Lämnade över mina uppgifter till min advokat idag och är det så att du är advokat i norrköping så är han snart ikapp dig och för hoppningsvis snackar lite vett i skallen på dig, då du inte förstår att är man välutbildad och normal uppe i huvudet så gräver man inte i andras fall då du inte har något där att göra, den ända som gräver ner sig i skiten är du, har du inte redan förlorat ditt jobb så kommer du troligen göra det nu då du inte har några rättigheter.

Min syster vet om att jag har bredbandsbolaget ja, men när jag skriver här så är jag nere på bibban lr hos en granne för att jag inte vill att idioter på internet ska kolla lokaliera vart jag är då ni inte har med det att göra över huvudtaget.

2009-01-22 @ 20:34:48
Postat av: Catharina/ Fidelis

Ella



Använde jag för stora och svåra ord för dig? Stackars liten :-(

2009-01-22 @ 20:36:07
Postat av: Anonym

Kära omogna anonyma.

Jag börjar alltid mina meningar med storbokstav och glömmer jag det ibland, big deal elller? Nej. De finns något som heter dyxelsexi och de är INGET fel på dessa människor.

2009-01-22 @ 20:36:15
Postat av: Catharina/ Fidelis

Tänk att alla har dyslexi nu för tiden ;-)

2009-01-22 @ 20:38:36
Postat av: Beckah

Nu stänger jag bloggen från fria kommentarer och inför godkänannde-system.



Kicki FATTA att jag inte vill ha dig här och käfta i min blogg. Håll dig till DIN blogg i fortsättningen!



Andras kommentarer kommer godkännas.



Så här får det vara ett tag tills KICKI ger upp och håller sig borta från mitt liv.

2009-01-22 @ 20:38:43
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Ellish

Anton Skaffa glasögon eller lär dig läsa! Jag har pratat med både Socialen och BBB . 1 Hon jag prata med på BBB som jobbar med abuse Sa att de är först och främst grova hot som tex Mordhot. Hon sa även att dom inte bryr sig om såna saker och jag tror inte att hon skulle ljuga mig rätt upp i ansiktet.. 2 Tanten jag prata med på soc sa att alla har full rätt att anmäla en person till Socialen om dom misstänker vanvård , och om du nu är Jurist som du säger så skulle du veta de. Men som jag sagt tidigare så betvivlar jag de starkt med tanke på att du varken kan stava eller bilda meningar..

2009-01-22 @ 20:39:43
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Beckah

Ellish; skillnaden är att Kicki inte misstänkte VANVÅRD, hon anmälde till soc för att jävlas vilket finns nedskrivet och sparat, hennes egna ord skrivna på familjeliv. DET är inte tillåtet.

2009-01-22 @ 20:42:02
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Catharina/ Fidelis

Det är nog ett bra initiativ från din sida Beckah.

Tycker bara synd om dig som ska behöva läsa hennes skit även om det inte publiceras i bloggen.

2009-01-22 @ 20:43:02
Postat av: kicki

De va inte jag som gjorde anmälan mot dig, inse detta. Förstår inte varför du vill slänga skit på mig eller varför du ens började. förstår om du inte kommer publisera detta inlägg nu eftersom du känner att det är bäst att jag får ta all skit men att jag inte ska få försvara mig precis som du ville på familjeliv. De är bara du du du du som ska ge ord men ingen annan dom är bara "Muppar" eller hur? lr hur va de du sa?

2009-01-22 @ 20:51:11
Postat av: Ellish

Beckah Mycket möjligt men med tanke på att Anmälan kom in anonymt så finns du faktisgt inga konkreta bevis på att de var hon, misstänka kan du göra. Men de jag ville ha fram till anton är att han faktiskt har fel i den frågan om just BBB etikett regler osv .. Som sagt innan, jag kanske inte tycker om dig och har andra åsikter men tänbker i villket fall respektera ditt liv och din blogg och sluta skriva. Utan hänvisar alla som vill fortsätta denna diskution till min blogg..

2009-01-22 @ 20:53:50
URL: http://ellish.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

kicki: du kan visst inte? jag är JURIST! inte advokat det är en viss skillnad. Däremot skulle din advokat ge sig på mig, då är han ute ur samfundet. Deras stadgar tilllåter inte sådant. Jag har ett jobb på en bra firma och är nöjd med livet. Du skriver knappast från bibban (biblan!) när du skriver här, vi spårade ju de ip adresserna förrut till BBB, vilket vi också säkert kan med de andra. Slutsats du ljuger.



Ella: frågan är vem som behöver lära sig läsa o stava? BBB har regler för sådant här, och de finns på www.bredbandsbolaget.se o så villkor.

alla kan anmäla till socialen, men att göra falska anmälningar kan vara brottsligt, Brottet heter falsk angivelse, och stadgas i brottsbalken 15 kap 6 § 1 st. Vilket inte bara gäller polisanm. kan ge sex månader bakom lås o bom. En falsk anmälan kostar ca 5-6000 så de är mkt som ni gjort av med för soc.



Becka:

bra iniativ, nu ska vi bara vänta på domen så vi får svart på vitt att socialen gör ett bra jobb i norrköping (de har förresten fått pris för bästa socialtjänst i sverige, och skrivit böcker i ämnet arbete med barn).

2009-01-22 @ 21:35:01
Postat av: ida

fan va trist att din blogg blir en portal för att en idiot ska förstöra allting..

försök o få henne spärrad, du vet ju både vad hon har för bredbandsbolag och ip-nummer.. så patetisk hon är.

2009-01-22 @ 22:05:33
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: kicki

Förstår att detta smarta inlägg nu inte kommer med, men en jurist är allså bara en person som har MINDRE att säga till om en vad en advokat har.

Skickar en LÄNK till sidan så MR smart kan lära sig någonting (nu inlägget kommer med, men självklart är de bara de dumma idioternas inlägg som kommer med)

http://arbetsplatskonflikt.av.gu.se/1akut/19anlitaadvokat.html



SÅ FÖRBANNAT JÄVLA TRÖTTSAMT MED FOLK SOM INTE VET VA DE SNACKAR OM! ta reda på fakta.

2009-01-22 @ 22:27:40
Postat av: H

Det måste vara "arbetsamt" att bråka och kalla varandra för dum och tala om för varandra att gå i kurser som INTE ens existerar.



"den ene framstå dummare än den andre"



Skriker han efter dig när du har lämnat han? det gjorde mitt barn när jag inskolade honom de två första veckorna. Efter det lät personalen mitt barn att vinka av mig vid fönstret.

2009-01-22 @ 23:02:27
Postat av: Rebecca

varför starta en blogg och skriva om att soc tagit ett barn men vill inte att folk ska "prata/skriva" om det för att de har inte vi nåt me att göra..? klart folk pratar och skriver om det speciellt efter man läst domen och speciellt när man läser om det på en kass blogg..

2009-01-22 @ 23:12:17
Postat av: Anonym

Såg nu att hennes syster också raderat på sin blogg men allt de hotat med här i Beckahs blogg kan de inte ta bort!!

2009-01-23 @ 13:33:18
Postat av: "Saga"

K har tydligen fått det lite "hett om öronen"!! Hon ha raderat alla sina idiotiska inlägg på sin blogg och skyller det på T pappa! Jag tror man kommer närmre sanningen om man antar att soc läst skiten!

2009-01-24 @ 12:22:39


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


bloglovin

Varför prenumerera? Läs ->



Läs detta innan du skriver:

Eventuella svar skriver jag här, inte i din blogg.
Försök undvika elakheter, det är så tröttsamt och onödigt.
Rena reklaminlägg/spam undanbedes.

Vill du tipsa om en tävling? Det får du gärna göra men gör det helst genom en kommentar HÄR

Tack för din kommentar :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (Visas bara för Beckah)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback